اسکالونی: مسی گفت کرونا شدیدا آزارش داده است


اسکالونی: مسی گفت کرونا شدیدا آزارش داده است

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، درباره دلایل غیبت لیونل مسی در اردوی این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فهرست اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی آرژانتین برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی اسمی از مسی دیده نمی‌شد.

آرژانتین باید با شیلی و کلمبیا بازی کند و این بازیکن که در هفته‌های اخیر و پس از ابتلا به ویروس کرونا در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرده ترجیح داده که به استراحت بپردازد.

اسکالونی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« مشخصا ما دوست داشتیم که مسی را اینجا در کنارمان داشته باشیم. من با او صحبت کردم و او به من گفت که کرونا شدیدا آزارش داده است. این که هرچه سریع‌تر خوب شود برای او بسیار مهم است و به همین دلیل من تصمیم گرفتم که بهترین گزینه این است که او در باشگاهش بماند.»

اسکالونی: مسی گفت کرونا شدیدا آزارش داده است

تست کرونای اسکالونی نیز مثبت شده و این مربی نمی‌تواند تیمش را در سفر به شیلی همراهی کند اما پیش از آن جانشین مسی برای بستن بازوبند کاپیتانی انتخاب کرده که آنخل دی‌ماریا است.

او در این باره گفت:« مسئله بازوبند به اندازه کافی منطقی است. آنخل سال‌هاست در تیم ملی حضور دارد و کسی است که نکات بسیاری را به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کند. او بازیکنی محبوب در تیم و بین بازیکنان است و این همه آن چیزی است که برای چنین شرایطی اهمیت دارد. با توجه به این موضوع تردیدی در این باره برای ما و تصمیمی که گرفتیم وجود نداشت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور