هالند: زمان آن فرا رسیده تا چیزی بگویم/ لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است


هالند: زمان آن فرا رسیده تا چیزی بگویم/ لواندوفسکی بهترین مهاجم جهان است

رکنا ورزشی: ستاره تیم فوتبال دورتموند گفت: مهاجم دورتموند احساس می‌کند که «گفتنی‌ها را که لازم بوده گفته است».

به گزارش رکنا ورزشی، هالند که تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد ولی گفته می‌شود از تابستان آینده با یک بند آزادسازی ۷۰ میلیون یورویی در دسترس خواهد بود و به همین دلیل دو باشگاه اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا سخت در تلاش هستند تا او را به خدمت بگیرند.

این فوق ستاره در مصاحبه‌ای اختصاصی با اسکای از پتانسیل پیشرفت، مصدومیت و مصاحبه انفجاری خود پس از بازی مقابل فرایبورگ می‌‌گوید:

او در مورد چیزهایی که او هنوز می‌تواند پیشرفت کند، گفت: "فکر می‌کنم می‌توانم در تمام جوانب پیشرفت کنم. فکر می‌کنم شرایط خوبی دارم، اما هنوز هم می‌توانم آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشم. می‌توانم حتی سریع‌تر شوم. حتی می‌توانم قوی‌تر شوم. اما اگر مجبور بودم محدود کنم. به یک چیز می‌گویم، این است که مصدوم نشوم. وقتی آمادگی جسمانی داشته باشم، می‌توانم بازی‌های بیشتری انجام دهم و حتی عملکرد بهتری داشته باشم."

هالند در مورد مصدومیت خود هم توضیح داد: این بدترین اتفاق است که نمی‌توانم بازی کنم. بالاخره این کار من است. اگر بتوانم چیزی را در حال حاضر تغییر دهم، دوست دارم بدون آسیب بمانم. این هدف من برای سال 2022 و برای تمام حرفه من. این مهم‌ترین اتفاق است"

هالند در مورد مصاحبه جنجالی پس از بازی مقابل فرایبورگ هم گفت: "نمی‌خواهم وارد جزئیات این موضوع شوم. برای من وقت آن بود که چیزی بگویم. خیلی‌ها درباره من صحبت کرده‌اند، اما برای من همه چیز گفته شده است."

وی در مورد اینکه3 بازیکن برتر جهان چه کسانی هستند، گفت: به نظرم لواندوفسکی شماره یک است. بنزما و مسی هر دو عالی هستند از نظر من بنزما در رده دوم و مسی در رده سوم بهترین بازیکنان حال حاضر جهان هستند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی