تخریب 20 ویلای غیرمجاز در رامجین


تخریب 20 ویلای غیرمجاز در رامجین

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ از تخریب 20 ویلای غیرمجاز در بخش رامجین خبر داد.

به گزارش ایسنا، شاپور صفری با اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها گفت: در بخش «رامجین» موارد متعددی از تغییرکاربری غیرمجاز به تعداد قطعات ۱۲۵مورد اعمال قانون شد که شامل ۲۰ ویلا، ۲۰ بنای در حال ساخت و موارد متعددی از دیوارکشی، دپوی مصالح و استخر بود؛ ارزش ریالی این ۴۰ هکتار بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

صفری با اعلام اقدام دیگر در این حوزه قضایی برای آزادسازی اراضی دارای تغییر کاربری غیرمجاز اضافه کرد: ۱۰۰هکتار از اراضی روستای «سنقرآباد» بخش «رامجین» چهارباغ نیز در روزهای گذشته آزادسازی شد.

وی ارزش اراضی آزادسازی شده در عملیات دوم را بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این عملیات بناهای مختلف از جمله ۴۰ مورد بنای تجاری، ۴ مورد بنای در حال ساخت، ۲۰ مورد دیوارکشی ۲۰ و ۴۰ مورد دپوی مصالح ۴۰ اعمال قانون شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ متذکر شد: دادسرای عمومی و انقلاب چهارباغ در راستای برنامه مصوب قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییرکاربری دادگستری کل استان البرز در برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت غیرقانونی در راستای احیای حقوق عامه برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در