قبول مسئولیت همراه با پذیرش دشواری‌های آن باشد


قبول مسئولیت همراه با پذیرش دشواری‌های آن باشد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: همه ما دغدغه مسئولیت را پذیرفته‌ایم و کسانی که در مراحل سخت مسئولیت می‌پذیرند باید دشواری‌ها را نیز پذیرا باشند.

منصور مرادلو صبح امروز (۷ بهمن‌ماه) در آیین معارفه شهردار زنجان که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: اگر قرار است که قوانین الهی در کشور جاری شود و عدالت توسعه یابد، باید استقامت کنیم و سختی‌ها را به جان بخریم.

وی تصریح کرد: در هر برهه‌ای سختی وجود دارد ولی باید با جدیت امور را پیگیری کنیم تا از مسیر الهی خارج نشده و امور را انجام دهیم و قدر نعمتی چون ملت را بدانیم.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه مردم ولی‌نعمت همه مسئولان هستند، افزود: مسئولان باید خود را برای خار مغیلان آماده کرده و صبر و تحمل را بیشتر و سکوت را پیشه کنند.

مرادلو با بیان اینکه مسئولان باید خود را برای هر شرایطی آماده کنند، اظهار کرد: موفقیت و تعالی مرهون این مسیر خواهد بود، پس باید تلاش کنیم و زحماتی که این مردم در قبال نظام کشیده‌اند را قدر بدانیم و تلاش‌مان برای رفاه آن‌ها باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت شهر ما نسبت به استان‌های هم‌جوار مطلوب نیست، یادآور شد: این استان و شهر متعلق به ما بوده و باید در کنار هم برای موفقیت نظام و توسعه شهر و استان تلاش کنیم. باید دست در دست هم داده و در این مسیر حرکت کنیم و انتظار داریم شهرمان دگرگون شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: باید تلاش کنیم شهر را ارتقا داده و آسایش و امنیت مردم را بالا ببریم و قطعاً دست به دست هم داده و این کار را انجام خواهیم داد.

وی همچنین به عملکرد شورای اسلامی شهر زنجان در چند ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: معتقدیم کوتاهی‌هایی در بخش‌های مختلف وجود داشته اما به مردم قول می‌دهیم شبانه‌روز کار خواهیم کرد تا شاهد ساخت شهر توسعه‌یافته باشیم.

شهردار سابق زنجان نیز در این مراسم گفت: پروژه سبزه‌میدان جزو طرح‌هایی بود که با ۷ درصد پیشرفت تحویل گرفته شد و در حال حاضر شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی در این پروژه هستیم.

قبول مسئولیت همراه با پذیرش دشواری‌های آن باشد

حبیب‌الله ملایی‌یگانه با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا، محدودیت زیادی در ایام مدیریت خود پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در این ایام وظیفه شهرداری ضدعفونی کردن معابر و تجهیز نقاهتگاه‌ها در کنار تدفین اموات کرونایی بود.

وی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه توسعه معابر و راه‌های شهری اشاره کرد و افزود: پروژه مسیر پادگان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌ها بود که آغاز شد و امیدواریم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول در ادامه به جابه‌جایی آرامستان زنجان اشاره کرد و افزود: آرامستان‌های قدیمی مشکلات زیادی ایجاد کرده بود ولی با شیوع کرونا موفق به جابه‌جایی آرامستان شدیم و امیدواریم با مدیریت جدید، این محل با توجه به وجود زمین ۵۰ هکتاری توسعه یابد.

شهردار سابق زنجان به انجام طرح تقاطع امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه پارسال به‌ دلیل اختلافات مالی متوقف اما با رایزنی برطرف و تملکات نیز انجام شد و در حال حاضر شهاهد روند اجرای تقاطع هستیم.

وی همچنین با اشاره به توسعه پارکینگ طبقاتی در شهر زنجان، تصریح کرد: اقدامات خوبی در مرکز شهر از جمله پارکینگ طبقاتی انجام شده و امیدواریم در آینده شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

ملایی‌یگانه به نوسازی ماشین‌آلات و ناوگان حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و افزود: برای نخستین بار ۶۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت تامین شد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی همچنین به انتقال دو کارگاه موجود شهرداری در داخل شهر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این کار انجام و امروز سازمان عمران و خدمات عمرانی به خارج از شهر منتقل شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات