خنثی‌ کردن تحریم و تحریف در گرو اشاعه جهاد تبیین است


خنثی‌ کردن تحریم و تحریف در گرو اشاعه جهاد تبیین است

امام جمعه سلطانیه گفت: با جهاد تبیین، هم تحریف و هم تحریم خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب شامگاه دیروز (۶ بهمن‌ماه) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره تحول قلبی و درونی ملت ایران بود، اظهار کرد: قیام امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی، خروج از ظلمات، تاریکی‌ها و حقارت‌ها به نور و استقلال و آزادی بود، از این جهت دهه فجر یوم‌الله است و باید گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی روز مهمی بود و آغاز دهه فجر است، افزود: ۱۲ بهمن روز تابش خورشید اسلام و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و روز قدرت اسلام و روز غلبه بر نظام ستم‌شاهی است.

حسینی‌نسب بر نقش اسلام و ولایت‌فقیه در انقلاب اشاره کرد و با تاکید بر تبیین و تشریح نقش ولی‌فقیه در دهه فجر، ادامه داد: ولایت‌فقیه عامل پیروزی انقلاب و ضامن تداوم آن است.

امام جمعه سلطانیه بر تبیین و تشریح دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب در عین حال بیان مشکلات و کاستی‌ها تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت کنونی کشور انقلاب اسلامی را ندیده‌اند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، منصفانه‌ترین قضاوت را در مورد انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه انتقاد به معنای بیان توأمان موفقیت‌ها و مشکلات و نیز کاستی است و فقط بیان مشکلات تخریب است نه انتقاد، استقلال، عزت، اعتماد و خودباوری و استکبارستیزی و مردم‌داری را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: سکوت مردم انقلابی در برابر هجمه‌ها و تخریب‌ها موجب سوءاستفاده دشمنان داخلی و خارجی می‌شود، به همین خاطر با جهاد تبیین، هم تحریف و هم تحریم خنثی می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب بدون توجه به خیانت‌ها و فسادهای رژیم پهلوی تبیین ناقص خواهد بود، متذکر شد: استخدام ۵۰ هزار مستشار آمریکایی و پرداخت سه نوع حقوق، یعنی حقوق عادی، حقوق دوری از وطن و حق توحش به آمریکائیان، هم خیانت و هم تحقیر ملت ایران بود.

وی با تاکید بر حل مشکلات مردم و با بیان اینکه ادارات باید مشکلات مردم را احصا و برای آن‌ها چاره‌ای اندیشیده و این‌ مشکلات را حل کنند، خاطرنشان کرد: بهترین برنامه و بهترین تکریم در ایام‌الله دهه فجر، حل مشکلات حل نشده مردم است‌.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول