معرفی دو هتل اسپیناس در تهران؛ 5 ستاره‌های لوکس تهران


معرفی دو هتل اسپیناس در تهران؛ 5 ستاره‌های لوکس تهران

تهران کلان‌شهری مدرن، شلوغ و پرهیاهو است؛ اما در میان همین برج‌های بلند، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارد که نظیر آن‌ها کاخ‌های باشکوه، موزه‌های ملی و انواع برج‌های شگفت‌انگیز و جذاب است. تهران علاوه بر جاذبه‌های دیدنی‌اش، دارای بیمارستان‌های مجهز، دانشگاه‌های معتبر و مراکز خرید لوکسی است.

تهران کلان‌شهری مدرن، شلوغ و پرهیاهو است؛ اما در میان همین برج‌های بلند، جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری وجود دارد که نظیر آن‌ها کاخ‌های باشکوه، موزه‌های ملی و انواع برج‌های شگفت‌انگیز و جذاب است. تهران علاوه بر جاذبه‌های دیدنی‌اش، دارای بیمارستان‌های مجهز، دانشگاه‌های معتبر و مراکز خرید لوکسی است. پس از هر طرف که به شهر تهران نگاه کنید، بهانه‌ای برای سفر به این شهر بزرگ پیدا خواهید کرد. هتل‌ های تهران جزو بهترین اقامتگاه‌های کشور هستند.

این هتل ها از نظر موقعیت مکانی و سایر امکانات رفاهی با یکدیگر متفاوت‌اند. رزرو هتل در تهران مهم‌ترین چیزی است که در ابتدای سفر به این کلان‌شهر باید تدارک ببینید. در ادامه به معرفی دو هتل لوکس تهران می‌پردازیم که در ارائه امکانات و خدمات به میهمانان نظیر ندارد.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس تهران یا همان اسپیناس خلیج فارس، جزو هتل های ۵ ستاره تهران است. این هتل در مساحتی حدود ۲۴ هزار متر مربع افتتاح گردید. البته به هتل اسپیناس تهران، هتل اسپیناس بلوار کشاورز هم می‌گویند که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز نمود. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس باسلیقه چیدمان شده و دارای امکاناتی نظیر میز کار، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، قهوه و مبلمان راحتی با طرح‌های بسیار زیبا است.

انواع اتاق‌‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس

معرفی دو هتل اسپیناس در تهران؛ 5 ستاره‌های لوکس تهران

از جمله سوئیت‌های جذاب هتل اسپیناس تهران، سوئیت جونیور است. این سوئیت به متراژ ۵۵ متر مربع بوده و دارای یک تخت دبل و یک تخت یک نفره است. اگر علاقه‌مند ریلکس کردن در وان هستید، حتماً سوئیت جونیور را انتخاب کنید. خدماتی که برای این سوئیت ارائه می‌شود از جمله خدمات کپی، دورنگار، پرینت، خدمات پست مرسولات و مترجم است.

سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس تهران با متراژ ۱۱۵ متر مربع بوده و دارای اتاق خواب و اتاق نشیمن است. همچنین این سوئیت دارای دو تلویزیون، وان، جکوزی، دو حمام و خدمات بیزینس است. سوئیت پرزیدنت پرده‌های مجللی داشته و تمامی لوازم این اتاق، پر زرق و برق است. سوئیت پرزیدنت هتل اسپیناس، آن‌قدر اتاق جادار و راحتی هست که دلتان نخواهد از آن خارج شوید! این اتاق شکوه و جلال عجیبی دارد و حسی شاهانه به شما القا می‌کند. سنگ‌های گران‌بها و فرش‌های دستباف ایرانی سوئیت پرزیدنت گواه این حرف است. مینی بار و یخچال داخل اتاق شما موجود بوده که شامل هزینه است.

سوئیت لاکچری هتل اسپیناس با متراژ ۸۰ متر مربع مناسب افرادی که می‌خواهند تجهیزات اتاقشان کمی لاکچری‌تر باشد. این سوئیت دارای دو حمام، وان، جکوزی، تلویزیون و خدمات بیزینس است. سوئیت لاکچری حس خاص بودن به شما می‌دهد؛ چون تجهیزات فوق مدرنی دارد. این سوئیت ویو خوبی به بلوار کشاورز داشته و دارای سرویس ۲۴ ساعته، سرو صبحانه رایگان، میز کار جادار، صندوق امانات و کمد دیواری جادار است.

یکی از بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس تهران، سوئیت اسپیناس است. این سوئیت به متراژ ۱۴۰ متر مربع بوده و یک تخت دو نفره دارد. از امکانات فوق‌العاده این اتاق می‌توان به سرویس بهداشتی جداگانه، وان، حمام، جکوزی، دو تلویزیون، سرویس جداگانه برای هر اتاق، میز غذاخوری برای شش نفر، آشپزخانه، اتاق کار و یک سالن مستقل است. ناگفته نماند که سوئیت اسپیناس در مرتفع‌ترین نقطه هتل بین‌المللی اسپیناس قرار گرفته و یکی از وسوسه‌انگیزترین پیشنهادها برای اقامت در تهران است.

رستوران‌های هتل اسپیناس تهران

رستوران‌های هتل اسپیناس بسیار جذاب و دیدنی بوده که علاوه بر غذاهای خوشمزه‌اش، با ظرافت خاصی دکوراسیون شده است. با وجود چندین رستوران مجلل در هتل اسپیناس تهران، دیگر نیازی به خارج شدن از هتل ندارید و می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در این هتل مجلل و باشکوه صرف کنید.

از جمله رستوران‌های هتل اسپیناس تهران، می‌توان رستوران بلوار ۱۲۶ اشاره نمود. این رستوران در طبقه دوم هتل بین‌المللی اسپیناس قرار گرفته و چشم‌اندازی عالی از بلوار کشاورز را به شما هدیه می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و صبحانه‌های لذیذ را سفارش دهید. علاوه بر این می‌توانید از خوردن غذاهای متنوع بین‌المللی، نهایت لذت را ببرید.

از جمله رستوران‌های این هتل مجلل می‌توان به رستوران مانداک اشاره کرد. رستوران سنتی مانداک، در طبقه منفی یک است. طراحی سنتی این رستوران حسی نوستالژیک به شما القا می‌کند. نقوشی که روی در و دیوار این رستوران می‌بینید به دوران صفویه بازمی‌گردد. غذا خوردن و لذت بردن از موسیقی چیزی است که از حضور در رستوران مانداک نصیبتان می‌گردد. اگر هوس نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه را کردید، حتماً به کافه آتریوم هتل اسپیناس سر بزنید. این کافه فضایی بسیار زیبا برای میهمانان تهیه دیده که خاطراتش را محال است فراموش کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل اسپیناس

هتل اسپیناس تهران امکانات ورزشی فوق‌العاده خوبی دارد که نظیر آن‌ها استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بیلیارد، تمرین با مربیان حرفه‌ای، تجهیزات کاربردی، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ است. از جمله خدمات رفاهی این هتل می‌توان به اینترنت در اتاق و لابی، کافی نت، پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، خشکشویی، تاکسی سرویس، ورودی مناسب برای افراد کم توان و سالن زیبایی مخصوص آقایان است.

از قلم نیفتد هتل اسپیناس دارای بهترین سالن‌ها برای پذیرایی از میهمانان است. این سالن‌ها برای انواع سمینارها، همایش‌ها، قرارهای کاری، جلسات کاری، مراسم عقد و عروسی مناسب است. از جمله سالن‌های هتل اسپیناس نظیر سالن خلیج فارس، تالار پاسارگاد، سالن لوشاتو، سالن پاسارگاد، اتاق مدیترانه و اتاق اسپیناس است.

جاذبه‌های اطراف هتل اسپیناس

اگر به رزرو هتل در تهران فکر می‌کنید بهتر است هتل اسپیناس را رزرو نمایید. این هتل به تفرجگاه‌های تهران مشرف است که نظیر آن خیابان ولیعصر، زیباترین خیابان تهران و مکانی مناسب برای پیاده روی، سینماهای تهران نظیر استقلال، فلسطین، آفریقا، قدس، پارک دانشجو، تئاتر شهر، موزه هنرهای معاصر و پارک لاله است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی دو هتل اسپیناس در تهران؛ 5 ستاره‌های لوکس تهران

از جمله هتل های لوکس ایران و لوکس ترین هتل تهران، هتل اسپیناس پالاس است. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر تهران قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس دارای ۲۸ طبقه بوده و به عنوان یک هتل ۵ ستاره شناخته می‌شود. هتل اسپیناس پالاس تهران در مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع بنا گردیده و معماری آن برگرفته از آموزه‌ها و نمادهای معماری مدرن ایران است.

این هتل، پروژه‌ای بسیار بزرگ بود که بالاخره در سال ۱۳۹۴ به اتمام رسید. برای ساخت هتل اسپیناس پالاس از آخرین متدهای روز دنیا کمک گرفته شده؛ پس به راحتی می‌توان امکانات و تجهیزاتش را تصور نمود. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است؛ زیرا در منطقه سعادت آباد قرار گرفته است که چشم‌اندازی بی‌نظیر از کوه‌ها و دشت‌های اطراف دارد.

معماری و دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس

هتلی که ۴۰۰ واحد اقامتی را دربرگرفته و دکوراسیون حیرت‌انگیزی دارد. شاید متعجب شوید وقتی بدانید هتل اسپیناس پالاس تهران به دلیل معماری خاص، تجهیزات مدرن، امکانات تفریحی هیجان‌انگیز، و واحدهای اقامتی لوکسش، اقامتگاه سلبریتی‌های معروف دنیاست. امروزه حاکمان کشورهای دیگر و وزرا برای اقامت در این هتل درخواست می‌دهند. واحدهای اختصاصی هتل اسپیناس پالاس تهران از استانداردهای بالایی برخوردار هستند. در این هتل هیچ عنصر غیر لوکس و یا ناهماهمگ وجود ندارد. باید بدانید در دکوراسیون هتل اسپیناس پالاس تهران، از بهترین و شیک‌ترین وسایل و لوازم استفاده شده است.

انواع واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی دو هتل اسپیناس در تهران؛ 5 ستاره‌های لوکس تهران

یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس تهران، اتاق دبل استاندارد است. این اتاق بسیار ساده چیدمان شده و ۳۵ متر مربع متراژ دارد. از امکانات این اتاق تخت دو نفره دبل، سرویس بهداشتی، حمام و میز کار جادار است. چشم‌انداز این اتاق به سمت شهر یا کوه بوده که بسته به سلیقه شما است.

اگر به یک سفر خانوادگی می‌روید، اتاق خانوادگی رویال گزینه خوبی برای شماست. این اتاق به متراژ ۴۵ متر مربع بوده و فضایی جادار و چشم‌اندازی حیرت‌انگیز به رشته کوه‌های البرز دارد. از امکانات این اتاق می‌توان به کتری برقی، کاناپه نرم و راحت، اینترنت بی‌سیم و صندوق امانات سرویس اشاره نمود.

از محبوب‌ترین سوئیت‌های این هتل می‌توان به سوئیت جونیور اشاره کرد. برای طراحی این اتاق از سبک مدرن و کلاسیک استفاده شده است. سوئیت جونیور چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به شهر تهران و کوه‌های اطراف دارد. این اتاق دارای یک تخت دو نفره کینگ سایز است. از امکانات عمومی که در این سوئیت به چشم می‌خورد، اینترنت، سشوار، میز آرایش، میز کار، دو تلویزیون مجزا، صندوق امانات و روم سرویس است.

یکی از جذاب‌ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس پالاس تهران، سوئیت پرزیدنت است. این سوئیت معماری فوق‌العاده‌ای دارد و از فرش‌های ایرانی دستباف برای پوشش کف اتاق استفاده شده است. پرده‌های بسیار مجللی پنجره‌های سوئیت پرزیدنت را ‌پوشانده که با مبلمان و اجزای دیگر این اتاق همخوانی دارند. متراژ تقریبی این سوئیت‌ها ۱۲۰ متر مربع است که دارای اتاق خواب و اتاق نشیمن هستند. امکانات عمومی سوئیت پرزیدنت شامل میز آرایش، صندوق امانات، مینی بار، ۲ تلویزیون، روم سرویس ۲۴ ساعته، سشوار، میز کار جادار و کتری برقی است.

از بی‌مثال‌ترین سوئیت‌های این هتل، می‌توان به سوئیت رویال اشاره کرد. این سوئیت یکی از خاص‌ترین سوئیت‌های هتل اسپیناس ‌پالاس است که امکانات و تجهیزات فوق‌العاده‌ای دارد. از امکانات ویژه این اتاق می‌توان به مینی بار، حمام، جکوزی، اینترنت پر سرعت، دوش جداگانه و وام برای ریلکس کردن اشاره نمود.

از سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس هر چه برایتام بگوییم، کم است. این سوئیت جذاب و زیبا به دور از هر گونه هیاهو و سر و صدا ساخته شده است. بالکن بسیار بزرگ و دلبازی دارد که شما را به تماشا رشته کوه‌های البرز فرامی‌خواند. سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس حسی رویایی و شاهانه به شما هدیه می‌دهد که قابل وصف نیست.

اقامت در سوئیتی با پنجره‌های تمام قدی که در کنارش یک وان بزرگ قرار داده شده، حس بی‌نظیری است که فقط در سوئیت اسکای می‌توانید آن را تجربه کنید. امکانات فوق‌العاده این اتاق میز غذاخوری لوکس ۱۲ نفره، جکوزی بزرگ، اینترنت پر سرعت، مینی بار مجلل، تلویزیون، میز کار جادار و صندوق امانات است.

رستوران و کافی شاپ هتل اسپیناس پالاس

مگر می‌شود این هتل مجلل و زیبا رستوران‌های جذابی نداشته باشد! از جمله بهترین رستوران‌های هتل اسپیناس پالاس، رستوران لاتون است. این رستوران در طبقه سوم هتل اسپیناس پالاس واقع شده است که جزو لوکس‌ترین رستوران‌های ایران به شمار می‌رود. در رستوران لاتون غذاهای جذاب و خوشمزه‌ای به شما پیشنهاد می‌شود. جوجه کباب، کباب برگ، پنه آلفردو و ماهیچه گوسفندی این رستوران بسیار لذیذ است. لاتون دارای یک اتاق وی آی پی نیز هست که فضایی استثنایی برای میهمانان آماده نموده است.

رستوران سنتی دیبا هم مکان خوبی برای صرف غذا است. رستوران دیبا معماری سنتی ایران را به چالش کشیده است. سقف گچ‌بری شده، نقاشی‌های رئالیستی، مبلمان سنتی و عتیقه‌های آنتیک خبر از سبک معماری اصیل ایرانی می‌دهد. در این رستوران می‌توان از موسیقی زنده در کنار لذیذترین غذاها لذت برد.

و اما مهم‌ترین و جذاب‌ترین رستوران هتل اسپیناس پالاس یعنی رستوران اسکای لانژ را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران دقیقاً در طبقه ۲۱ هتل اسپیناس پالاس قرار دارد و به راحتی می‌توان حدس زد که چه ویو بی‌نظیری را به نمایش گذاشته است. معماری این قسمت از هتل به صورت مدرن بوده و انواع غذاهای خوشمزه مانند کباب، شیشلیک، ماهی سالمون و فیله کباب را ارائه می‌دهد.

هتل های تهران کلکسیونی جذاب از بهترین اقامتگاه‌های کشور است که در میان آن‌ها، هتل اسپیناس بلوار کشاورز و هتل اسپیناس پالاس دارای لوکس‌ترین معماری و امکانات هستند. اگر اطلاعی از قیمت هتل های تهران ندارید، بهتر است سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب سایت اطلاعات کامل هر هتل به همراه تصاویرشان قابل مشاهده است. از همه مهم‌تر اینکه قادر خواهید بود قیمت هتل در تهران را ببینید و بسته به بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این مطلب، یک رپورتاژ آگهی بوده و پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست