احتمال خطر سقوط بهمن در جاده هراز


احتمال خطر سقوط بهمن در جاده هراز

تهران- ایرنا- سرپرست پلیس راه راهور ناجا گفت: به دلیل بارش برف شدید، سطح جاده هراز کاملا لغزنده است و احتمال خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مسیر فیروزکوه نیز شاهد بارش برف شدید هستیم و به رانندگان توصیه می شود با توجه به لغزندگی سطح جاده با احتیاط حرکت کنند.

وی با اشاره به بارش برف در سایر استانها، اظهار داشت: در استانهای آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، اصفهان، کردستان، تهران و مرکزی شاهد بارش برف و باران هستیم و سطح محورها کاملا لغزنده است.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا با اشاره به خطرات سفر شبانه در جاده های برفگیر و کوهستانی، اظهار داشت: مه غلیظ و کولاک، لغزندگی بیشتر از روز هنگام سطح جاده و کاهش قدرت دید راننده در شرایط نامناسب جوی، برخی از خطرات سفر شبانه هستند که سفر را ناایمن می کنند.

محبی گفت: به تمام همکاران ابلاغ شده که هر محوری که به تشخیص پلیس راهور به واسطه برف و کولاک ناایمن هست، بلافاصله با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده ای مسدود شود.

وی ادامه داد: همکاران ما در کلیه محورهای کشور به ویژه برفگیر و کوهستانی در کنار همکاران راهداری، اورژانس و هلال احمر به طور شبانه روزی حضور دارند.

احتمال خطر سقوط بهمن در جاده هراز

سرپرست پلیس راه راهور ناجا توضیح داد: در محورهای کوهستانی که تردد آزاد هست، وسایل نقلیه ای که فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی باشند با توجه به وظایف ذاتی همکاران از تردد در جاده جلوگیری می شود.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا افزود: به هموطنان توصیه می شود در این شرایط آب و هوایی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورتی که سفر ضرورت دارد، حتما زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!