بیش از 24هزار درخواست مردمی از اقتصاد و دارایی استان قم 


بیش از 24هزار درخواست مردمی از اقتصاد و دارایی استان قم 

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم با اشاره به استقرار سه روزه میز ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد در این اداره کل در راستای سفر ریاست جمهوری به این استان، گفت: بیش از 24هزار درخواست مردمی از اقتصاد و دارایی استان قم به صورت حضوری و تماس با سامانه تلفنی 111ثبت شده است.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا با اشاره به غیر قابل پیش بینی بودن این حجم از درخواست های مردمی، اظهار داشت: ثبت ۲۴هزار درخواست از اقتصاد و دارایی استان درحالیست که بیش از ۸۰درصد درخواست های حضوری و تلفنی مربوط به اخذ وام قرض الحسنه و کمک های مالی است.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص نحوه اعطای وام ها و رسیدگی به درخواست ها، مراحل شناسایی متقاضیان واقعی و تامین بودجه از سوی نهاد ریاست جمهوری تصمیم گیری و در استان، اجرا خواهد شد.
سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قم از هماهنگی و هم افزایی دستگاههای تابعه در برقراری سه روزه میز ارتباطات مردمی در روزهای هشتم، نهم و دهم دی ماه که در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به قم در این اداره کل برپا شد، تقدیر کرد و اظهار داشت: مدیران و کارشناسان فنی و آگاه واحدهای تابعه اقتصاد و دارایی در قالب ۷گروه پاسخگو، طی سه روز متوالی، متواضعانه و تلاشگرانه برای استقرار هر چه بهتر میز ارتباطات مردمی در این اداره کل تلاش کردند و به واقع شاهد نظم در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع بودیم.
وی اضافه کرد: هم افزایی و همکاری دستگاههای تابعه وزارت اقتصاد در استان قم، قابل تحسین است و از نظر پشتیبانی، تحت اختیار قرار دادن وسایل نقلیه، نیروهای خدمات و پذیرایی نیز از همکاری و یاری واحدهای تابعه، بهره مند شدیم و به واقع روزهای برقرای میز ارتباطات مردمی در این اداره کل، نمود زیبایی از هم افزایی، همکاری و یکدلی را بین دستگاههای تابعه شاهد بودیم که جای شُکر و تشکر بسیار دارد.
وی گفت: همکاران ما در اداره کل، با تلاشی مضاعف در روزهای اخیر در حال تلاش برای ثبت همه درخواست ها و مراجعات مردمی هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس