قیمت دلار اموز 7 بهمن 1400 / تداوم نوسان در قیمت دلار


قیمت دلار اموز 7 بهمن 1400 / تداوم نوسان در قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه 6 بهمن با 85 تومان افزایش، 27,861 تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار آزاد امروز نیز 27,990 تعیین شد. نوشته قیمت دلار اموز 7 بهمن 1400 / تداوم نوسان در قیمت دلار (https://tejaratnews.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-7-%d8%a8%d9%87%d9%85%d9%86-1400)...

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ۶ بهمن با ۸۵ تومان افزایش، ۲۷,۸۶۱ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۸,۱۳۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۸۳۶ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز نیز ۲۷,۹۹۰ تعیین شد.

سایه مذاکرات در بازار دلار

به گزارش دنیای اقتصاد، عده‌ای از کارشناسان و تحلیلگران معاملات ارزی بازار، سوال مهم مطرح شده را با تحلیل فضای سیاسی مذاکرات هسته‌ای پاسخ می‌دهند. این افراد ضمن اشاره به روند مثبت مذاکرات بر این باورند که هرچند از اخبار و سیگنال‌های منتشر شده در روز‌های اخیر از حوالی مقر مذاکرات هسته‌ای این طور به‌نظر می‌رسد که حصول توافق نزدیک است.

اما طولانی شدن زمان مذاکرات با توجه به پیچیدگی آن توانسته به تداوم حضور نرخ دلار در کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی دامن بزند. این افراد همچنین با اشاره به تلاش‌های سه‌گانه قیمت دلار در جهت عبور از هسته سخت و گذشتن از مرز حمایتی ۲۷هزار و ۵۰۰تومانی در روز‌های ابتدایی هفته گذشته معتقدند میزان تاثیر‌گذاری اخبار سیاسی روز‌های اخیر را می‌توان کاهش قیمت تا کانال‌های ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی دانست و برای ادامه روند کاهشی نرخ دلار به اخبار قطعی‌تری نیاز است.

این مسائل خود نشانگر آن است که با وجود پیشرفت‌های قابل توجه مذاکرات رفع تحریم‌ها و انتشار سیگنال‌های مثبت از این رویداد طی هفته‌های اخیر تعدادی از پرانتز‌های باز همچنان موجود هستند و برخی از طرفین تمایلی به عقب‌نشینی از موضع‌گیری‌های خود ندارند و همین مسائله سبب شده تا نرخ دلار تا رسیدن اخبار قطعی‌تری از حصول توافق جدید در حوالی دو کانال ۲۷و ۲۸ هزار تومانی کمین کند.

آخرین اخبار بازار ارز را در صفحه قیمت دلار تجارت‌نیوز بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی