سیستان و بلوچستان رتبه نخست تخصیص اعتبار در بحث نوسازی مدارس کشور را دارد


سیستان و بلوچستان رتبه نخست تخصیص اعتبار در بحث نوسازی مدارس کشور را دارد

زاهدان- ایرنا- سرپرست معاونت فنی و نظارت نوسازی مدارس کشور گفت: اعتبارات قابل توجی در سال 1400 در بحث نوسازی و تجهیز مدارس به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت به طوریکه این استان رتبه نخست تخصیص اعتبار را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا داریوش ور ناصری روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مسوولان باید بدانند که دوران طلایی تخصیص اعتبار به سیستان و بلوچستان شاید دیگر تکرار نشود لذا باید در جذب اعتبارات توجه خاصی داشته باشند.
وی ادامه داد: تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان فاقد مدرسه هستند، که اهتمام مسولان را می‌طلبد تا برای دانش آموزان این نقاط مدرسه احداث کنند.

سرپرست معاونت فنی و نظارت نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: اعتباراتی که به سیستان و بلوچستان تا پایان سال مالی امسال تخصیص می‌یابد باید به سمت ساخت مدرسه در روستاهای فاقد مرکز آموزش هدایت شود.

وی بیان کرد: هم‌اینک یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته در سیستان و بلوچستان وجود دارد که بخشی از آن باید امسال جذب شود.

ور ناصری اظهارداشت:تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد بنابراین مسوولان این استان باید اعتبارات را تا پایان سال مالی جذب کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: مدیران باید دلسوزانه و شبانه روزی برای مردم کار کنند تا بتوان مسیر عقب‌ماندگی که از دهه‌های گذشته در این استان وجود دارد را جبران کرد.

عباسعلی ارجمندی افزود: اگر در حوزه مدیریتی نگاهی به جز دلسوزی و خدمت به مردم در اندیشه کسی که به عنوان مدیر منصوب می‌شود باشد مطمئنا به ضرر و زیان استان خواهد بود.
وی ادامه داد: دیدگاه و مطالبه‌گری مردم نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت بسیاری دارد لذا باید به مطالبات به حق مردم سیستان و بلوچستان توجه کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید نگاه صنعتی و توسعه‌ای در حوزه مدیریتی استان رخ دهد تا بتوانیم شاهد پیشرفت این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از انرژی‌های نو بیان کرد: باید تا جایی که می‌توانیم از انرژی‌های نو در حوزه ساخت و ساز مدارس در سیستان و بلوچستان استفاده کنیم.

با حضور داریوش ورناصری معاون سازمان نوسازی مدارس، میثم لکزایی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان معرفی شد. پیش از این رضا سرحدی این مسوولیت را برعهده داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس