ساماندهی گروه‌های جهادی با توجه به اولویت‌های سیستان و بلوچستان ضروری است


ساماندهی گروه‌های جهادی با توجه به اولویت‌های سیستان و بلوچستان ضروری است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی گروه‌های جهادی به سمت مطلوب با توجه به اولویت‌ها ضروری است بنابراین از توان و ظرفیت مجموعه گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی طبق برنامه، سند محوری و شرایط استفاده می‌شود.

به گزارش ایرنا رحمدل بامری روز پنجشنبه در نشست با گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: هر خدمتی که بتوانیم پیگیری و برای مردم انجام دهیم عامه‌المنفعه است و به اسم شخص، فرد، گروه و نهاد خاصی نیست.

وی با بیان این‌که هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم باید در نظر داشته باشیم که برای این استان، مردم، کشور و افراد ذی حق و رفع مشکل است افزود: رسیدگی به پروژه‌های نیمه تمام، روستاها، حاشیه شهرها جزو اولویت‌هاست

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که نشست‌ها با گروه‌های جهادی هر۲ هفته یکبار برگزار خواهد شد بیان کرد: ما باید به سمت خیران بومی برویم این نکته تاکنون مغفول مانده است.

وی با بیان این‌که ما در سیستان و بلوچستان سرمایه‌دار داریم ولی سرمایه‌گذار نداریم ادامه داد: همه وظیفه داریم از سرمایه‌های خرد و کلان و ظرفیت سرمایه‌داران برای انجام امور جهادی و عمرانی استفاده کنیم.

بامری گفت: امیدواریم خدواند به ما توفیق دهد همه‌ی من و شما به وظایف و تکالیفمان خوب عمل کنیم و آن چه که باعث رضایت پروردگار است به برکت خون شهدا فراهم و بتوانیم امسال با حلاوت خدمات صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم بیشتر ارزانی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403