آرامش حاکم بر شهر زنجان را به فال نیک می‌گیریم


آرامش حاکم بر شهر زنجان را به فال نیک می‌گیریم

استاندار زنجان گفت: رسیدن به ساحل آرامش شهر زنجان را به فال نیک می‌گیریم.

محسن افشارچی صبح امروز (۷ بهمن‌ماه) در آیین معارفه شهردار زنجان، اظهار کرد: در مقایسه خودمان با شهرهای هم‌جوار در حوزه‌های مختلف، درمی‌یابیم که متاسفانه در بسیاری از موارد از آن‌ها عقب هستیم.

وی تصریح کرد: در شاخص‌های شهرسازی نیز مقداری نیاز به کار بیشتر داریم و فرصت اصطکاک نیز نداریم و این را به همه مدیران گفته‌ایم. همچنین با توجه به مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد، فرصت اصطکاک نداشته و باید پاسخ‌گو باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه همه ما دغدغه نظام داریم، افزود: این حکومت منادی سبک زندگی جدیدی بوده و پای آن خون‌های زیادی ریخته شده است، به همین خاطر باید حواس‌مان به این مسئله بوده و آخرین مورد مهم برای‌مان منیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید همه توان در راستای توسعه به کار گرفته شود، عنوان کرد: شهردار جدید فرد شناخته شده و کاربلد بوده و استانداری نیز در خدمت شهرداری است، به همین خاطر درخواست داریم شاخص‌های عددی برای توسعه شهر تعریف شود.

افشارچی ادامه داد: ۵۰۰ هزار نفر در شهر زنجان سکونت دارند و باید توجه داشت که امروز آن چیزی که مسیر حرکت‌مان را نشان می‌دهد، شاخص‌ها است، به همین خاطر مجموعه شهرداری باید از مسیر پروژه‌محوری خارج شود.

وی با بیان اینکه اجاره‌بها در استان زنجان بالا است، یادآور شد: باید برنامه‌ای تهیه شود تا مراکز خرید در شهرک‌های اقماری توسعه داده شده و با حداقل قیمت در اختیار فروشنده قرار گیرد تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

این مسئول، راه‌اندازی مراکز مختلف سرویس‌دهنده به شهروندان بر اساس عدالت را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: شهر را در حالی توسعه داده‌ایم که زیرساخت‌ها فراهم نیست، به همین خاطر باید توسعه سطح را مد نظر قرار داده و شهر را متوازن توسعه دهیم.

وی در ادامه به ضرورت توجه شهرداری در حوزه گردشگری اشاره و عنوان کرد: لکه اصلی گردشگری در سبزه‌میدان قرار دارد، به همین خاطر باید در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: نیاز داریم در مدیریت شهر مردم را درگیر امور کنیم که این باعث سرعت در کارها خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول