9 بهمن ماه آغاز دوره آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان


9 بهمن ماه آغاز دوره آموزش رایگان هنر در جنوب کرمان

مجید خوبی زاده گفت: در راستای توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای هنری در جنوب کرمان از 9 بهمن ماه دوره های آموزش رایگان هنر آغاز می شوند.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در راستای توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای هنری در جنوب کرمان از ۹ بهمن ماه دوره های آموزش رایگان هنر آغاز می شوند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در تشریح این خبر، افزود: این دوره های آموزشی از سری برنامه های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه استان های محروم و مرزی است.
وی بیان کرد: شهرستان های رودبار جنوب، قلعه گنج، کهنوج و منوجان در جنوب کرمان از مناطق محرومی هستند که دوره آموزش رایگان هنر در این شهرستان ها اجرا می شود.
خوبی زاده ابراز کرد: بخشی از اجرای این طرح به کانون های فرهنگی زیر مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان محول شده است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: برگزاری سه رشته نقاشی عمومی، کاربر رایانه و هنرهای دستی خانگی به ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان محول شده تا با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری این دوره را برگزار کنند.
وی اظهار کرد: دوره آموزش نقاشی عمومی ویژه بانوان در کهنوج و کاربر رایانه ویژه آقایان و هنرهای دستی خانگی ویژه بانوان در رودبار جنوب برگزار می‌شود.
خوبی زاده در خاتمه با یادآوری این مطلب که دوره های آموزش هنر رایگان و به صورت حضوری برگزار می‌شوند، عنوان کرد: به شرکت کنندگانی که بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، گواهی پایان دوره آموزش هنر اعطا می شود.
پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت