90 درصد جمعیت استان تهران در پهنه حادثه خیز قرار دارند


90 درصد جمعیت استان تهران در پهنه حادثه خیز قرار دارند

تهران- ایرنا- دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: 90 درصد از جمعیت استان تهران در پهنه حادثه خیز از جمله زلزله قرار دارند و این امر، لزوم توجه به حوزه امداد و نجات و آموزش مردم را بیشتر می‌کند.

یعقوب سلیمانی روز پنجشنبه در آیین افتتاح شعبه هلال احمر قرچک گفت: جمعیت هلال احمر در راستای وظایف سازمانی و انسانی، همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌های انقلاب قرار دارد و در این مسیر، بیش از ۴۵۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

وی افزود: با توجه به این که ۹۰ درصد از جمعیت استان تهران در پهنه حادثه خیز از جمله زلزله قرار دارند، لازم است تا پیش‌بینی و برنامه ریزی مناسب برای افزایش فعالیت‌های امداد و نجات، آموزش مردم و ارتقاء تشکیلات و ساختار جمعیت هلال احمر انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم در توسعه، تداوم و تحقق حضور میدانی مردم هلال احمر است، تأکید کرد: اگر به دنبال افزایش سرمایه‌ اجتماعی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب هستیم، باید به موضوع ارتقاء هلال احمر توجه ویژه شود.

وی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب تا کنون، تمامی توطئه‌ها را علیه مردم ایران به کار بسته اند ولی هیچ گاه نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم شکنند.

سلیمانی افزود: ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر استکبار و حضور مؤثر آنان در صحنه در سایه هدایت‌های ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باعث شده تا تمامی این توطئه‌ها با شکست مواجه شود.

وی تأکید کرد: امروز نه تنها انقلاب اسلامی متوقف نشده که با سرعت بیشتری پیش رفته و اهداف والای نظام را محقق می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...