جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه تمام دلسوزان نظام است


جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب وظیفه تمام دلسوزان نظام است

تهران- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی مسئولان و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند.

سیدعباس جوهری روز پنجشنبه در آیین افتتاح شعبه جمعیت هلال احمر قرچک گفت: امروز تمامی مسئولان و دلسوزان نظام وظیفه دارند تا دستاوردهای نظام را به نسل‌های بعدی منتقل کرده و به این واسطه، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی افزود: به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی مردم ایران، پس از معجزات انبیاء الهی، بالاترین حادثه جهان است که باید ابعاد مختلف آن به درستی به جوانان منتقل شود.

وی اظهار داشت: وقتی امام راحل از انقلاب اسلامی به عنوان سرآغاز حکومت الله بر جهان یاد می‌کنند، نشان از اهمیت بالای حرکت مردم ایران دارد، انقلاب اسلامی مردم، قرآن و اسلام را زنده کرد و این امر، مسئولیت افراد در عمل به تکلیف را بیشتر می‌کند چرا که زلف این انقلاب، به اسلام و قرآن گره خورده و کوتاهی مسئولان د ر عمل به وظایف، خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد.

جوهری گفت: امروز غرب با اشراف بیشتری به تحولات ایجاد شده از سوی انقلاب اسلامی نگاه می‌کند و آن را باید در سخنان افرادی مانند هنری کسینجر دنبال کرد که اظهار می‌داشت، آمریکا به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی و اقدمات رهبر انقلاب چنان رعدآسا و ویژه بوده که قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی را از آنان سلب کرده است.

وی تصریح کرد: وی در اظهارات خود بیان می‌کند که سخنان امام خمینی(ره) از جایی ماوارء این جهان ارائه می‌شود، انقلاب اسلامی مردم ایران برنامه‌ای الهی است که هر جا اتفاق مهمی نظیر آزادی خرمشهر رخ می‌دهد، نگاه ویژه خداوند متعال به مردم و کشور را می‌توان مشاهده کرد.

وی تأکید کرد: مسئولان باید با خدمت رسانی به مردم و عمل به تکلیف، قدردان انقلاب اسلامی باشند.

معاون استاندار تهران با اشاره به افتتاح شعبه جمعیت هلال احمر در قرچک گفت: افتتاح شعبه هلال احمر در قرچک اگر چه با تأخیر رخ داد، اما اتفاق مبارکی است که به عنوان ضروریات هر منطقه‌ای، می‌تواند بسیاری از مشکلات را رفع کند و از همین امروز باید به دنبال ارتقای ساختار و امکانات آن بود.

وی افزود: هلال احمر با جذب جوانان می‌تواند برای شخصیت سازی این قشر گام بردارد و احسان، مواسات و هر حرکتی که برای کمک به بشریت است را در جامعه تقویت و نهادینه کند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اظهار داشت: رفع کاستی‌های اداری و استقرار کامل ادارات در شهرستان‌های تازه تأسیس از اولویت‌های استانداری است که باید با فوریت انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در