معاون فرهنگی سپاه زنجان: نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر برگزار می‌شود


معاون فرهنگی سپاه زنجان: نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر برگزار می‌شود

زنجان- ایرنا- سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی استان زنجان، گفت: نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، به مناسبت چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برگزار می‌شود.

مصطفی دودانگه، روز پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، تربیت و کشف استعدادها، شناسایی گروه‌ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود را از اهداف نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر عنوان کرد و افزود: این جشنواره در قالب تولید سرود، آکاپلا (همخوانی بدون موسیقی)، بازخوانی سرود و ایده (نماهنگ و اجرای پاتوقی) خواهد بود.
وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره، باید آثار خود را، تا پایان روز ٣٠ بهمن‌ماه، به صورت فایل صوتی در سایت فستیوال سرود (www.festivalsorood.ir) بارگذاری کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی استان زنجان با اشاره به اینکه، جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره، در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: گروه‌های برتر جشنواره، علاوه بر حضور در شبکه‌های صدا و سیما برای اجرای زنده، در کارگاه مهارت‌افزایی نیز، شرکت می‌کنند.

دودانگه گفت: پس از حضور نفرات برتر در شبکه ملی و اجرای زنده، در بخش اظهارنظر مردمی نیز حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی استان زنجان، در ادامه به موضوعات جشنواره هم اشاره کرد و افزود: امید به آینده، ائمه اطهار (ع)،شخصیت های ملی و مذهبی (امام و شهدا، مفاخر استانی، خانواده های شهدا و جانبازان و...)، نوجوان ایرانی، آینده ساز ایران، سبک زندگی (ایرانی- اسلامی)، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مقاومت و تمدن نوین اسلامی، از جمله موضوعات جشنواره است.

دودانگه، مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، مقابله با کرونا، شهدا و مدافعان سلامت، - خانواده و جمعیت- بیانیه گام دوم، ظرفیت‌ها، عدالت پروری و… را از دیگر موضاعات جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: بخش ویژه هم با موضوع شخصیت و مکتب سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان