هیراد روزی 30 دقیقه کتاب می‌خواند


هیراد روزی 30 دقیقه کتاب می‌خواند

مریم شریفی، مادر خردسال‌ترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران درباره علاقه هیراد 4 ساله به کتاب و کتابخوانی گفت: در طول روز حداقل 15 تا 30 دقیقه همراه من می‌نشیند و با هم کتاب می‌خوانیم.

هیراد روزی 30 دقیقه کتاب می‌خواند
مریم شریفی، مادر هیراد رجبی، خردسال‌ترین خریدار کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره خرید از نمایشگاه بیان کرد: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نخستین تجربه خرید اینترنتی کتاب را برای من و پسرم فراهم کرد. درمجموع 23 عنوان کتاب برای هیراد تهیه کردم که در تعامل با ناشر با این عنوان‌ها آشنا شدم.

وی با اشاره به کتاب‌های تربیت کودک، زمینه اصلی مطالعاتی خود درباره راه‌های آشنایی فرزندان با مطالعه کتاب ادامه داد: تحقیقاتی درباره راه‌های آشنایی کودک با کتاب و مطالعه داشته‌ام و در همه این منابع تاکید شده حتی از زیر‌ یک‌سال برای فرزندانتان کتاب بخوانید تا به مطالعه عادت کنند.

شریفی درباره علاقه هیراد به کتاب و کتابخوانی گفت: هیراد، علاقه قابل توجهی به کتاب و مطالعه دارد. در طول روز حداقل 15 تا 30 دقیقه همراه من می‌نشیند و با هم کتاب می‌خوانیم. مخصوصا قبل از خواب، قرارمان همیشگی خواندن چند صفحه کتاب است؛ رفتاری مهم که نشان می‌دهد به مطالعه عادت کرده.

وی نخستین تجربه خرید از نمایشگاه مجازی کتاب را آسان و سریع دانست و بیان کرد: فرآیند انتخاب و ثبت سفارش کتاب‌های هیراد، سریع و راضی‌کننده بود.

شریفی با اشاره به تجربه حضور و خرید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تجربه دو قالب فیزیکی و مجازی کتاب گفت: به نظرم اگر میسر باشد، سال آینده هر دو قالب نمایشگاه فیزیکی و مجازی همزمان برگزار شود، برای هر دو دسته علاقه‌مندان به حضور در فضای نمایشگاه و خرید اینترنتی تجربه قابل توجهی خواهد شد اما برگزاری نمایشگاه مجازی برای من خیلی عالی بود.


هیراد روزی 30 دقیقه کتاب می‌خواند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان