مایوس کردن دشمنان با برگزاری هرچە باشکوە‌تر ایام اللە دهه فجر


مایوس کردن دشمنان با برگزاری هرچە باشکوە‌تر ایام اللە دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشارە بە اینکە انقلاب اسلامی، ماهیت نظام سلطە را بە چالش کشیدە و عمق دشمنی‌های نظام سلطە نیز روز بە روز در حال افزایش است، گفت: بر ماست کە هرسالە هر چە باشکوە‌تر برنامە‌های دهە فجر را برگزار کنیم تا نقشەهای دشمنان اسلام نقش بر آب شود و جلوە مردمی بودن و مردم سالاری دینی بە منسە بروز و ظهور گذاشتە شود.

حجت الاسلام سید محمد سادات امروز (۷بهمن) در اولین جلسە کمیتە ارتباطات و اطلاع‌رسانی برگزاری دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بە عنوان نقطە عطفی در تاریخ ملت بزرگ ایران محسوب می‌شود و یکی از بزرگترین و مهم‌ترین حوادث یک قرن اخیر است.

وی بیان کرد: در عصر و روزگاری کە دو تفکر شرق کمونیست و غرب لیبرالیسم دنیا را بە دو بلوک متفاوت تقسیم کردە بود و بە مخیله کسی خطور نمی‌کرد کە مدل سومی پیش روی جهانیان گذاشتە شود و امام خمینی بار دیگر دین را بە عرصە زندگی مردم وارد کرد.

حجت‌الاسلام سادات اضافە کرد: ساموئل هانتینگتون نظریە‌پرداز معروف آمریکایی در بحث برخورد تمدن‌ها می‌گوید " اسلام کە قریب بە ۱٥ قرن در جهان مطرح است کە تا پیش از انقلاب ۱۹۷۹ در ایران، اسلام تنها بە ارتباط مردم با خالق خود می‌پرداخت، اما امام خمینی این اصل را بە یک مدل حکومتی تبدیل کرد" و این بزرگترین خطر و چالش برای آمریکا است.

وی عنوان کرد: همچنین محمد حسنین هیکل سردبیر روزنامە الاهرام مصر نیز می‌گوید "ایران دو بار یک در دوران هخامنشیان با تکیە بر اسلحە و یک بار در عصر جمهوری اسلامی با تکیە بر اصل ولایت فقیه تا سواحل مدیترانە را فتح کرد" و اکنون تا سواحل باب المندب استراتژیک جمهوری اسلامی ایران شدند.

حجت‌الاسلام سادات افزود: از آنجا کە انقلاب اسلامی ماهیت نظام سلطە را بە چالش کشیدە عمق دشمنی‌های نظام سلطە نیز روز بە روز در حال افزایش است و بر ماست کە هرسالە هر چە باشکوە‌تر برنامە‌های دهە فجر را برگزار کنیم تا نقشەهای دشمنان اسلام نقش بر آب شود و آن جلوە مردمی بودن و مردم سالاری دینی بە منسە بروز و ظهور گذاشتە شود.

وی اضافە کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بە عنوان یک نهاد حاکمیتی کە فلسفە وجودی آن بازتولید آرمان‌های انقلاب است در جهت هم‌افزایی و همگرایی بین دستگاە‌های فرهنگی در این راستا تلاش می‌کند.

بە گفتە این مقام مسئول، امسال نیز ۲۳ کمیتە اجرایی ستاد دهە فجر در استان فعال هستند کە یکی از این کمیتەها، کمیتە اطلاع‌رسانی است کە دوستان ما در صدا و سیما زحمت برنامەهای این کمیتە را بردوش می‌کشند.

وی تصریح کرد: برنامەهای دهە فجر در دو حوزە میدان و تبیین در نظر گرفتە شدە و بسیار گستردە است و هرکمیتەای صدها برنامە برای این ایام در نظر گرفتە است..

حجت الاسلام سادات در خصوص برنامەهای میدان گفت: این برنامەها شامل تبلیغات محیطی همچون همایش‌ها، گردهمایی‌ها، گفتمان‌ها و کارگاەها کە بە جهت تبیین و چرایی انقلاب اسلامی و بحث بازنگری در شعارهای انقلابی، کە انقلاب ما بر اساس آن شکل گرفت، شعارهایی همچون استقلال، آزادی جمهوری اسلامی، بحث مردم سالاری دینی کە باید مجددا باز تولید و بازنگری شود.

وی یادآور شد: همچنین بحث دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی کە برخی از دشمنان اسلام بە دنبال ناکارآمد جلوە دادن نظام انقلاب اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام سادات خاطرنشان کرد: می‌بایست رویش‌های نظام را برای نسل جوان کە عقبەهای انقلاب را درک نکردەاند، باید بە خوبی توضیح داد.

وی تصریح کرد: مسابقات فرهنگی، فضاسازی محیطی، افتتاح پروژەها و دەها برنامە دیگر از جملە برنامەهای در نظر گرفتە شدە برای دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: امید است با تلاش دوستان، دستگاە‌ها و همە کمیتەها امسال هم شاهد برنامەهای پرشور و شکوهمندی داشتە باشیم و ایام اللە دهه فجر باشکوە‌تر از دورەهای قبل برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟