سیستم پارک خودکار هواوی، بهترین در بازار؟


سیستم پارک خودکار هواوی، بهترین در بازار؟

چند روز پیش یکی از بلاگرهای مشهور با نام گاراژ 42 ویدئوی جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر کرد. در این ویدئو می‌توانیم عملکرد سیستم پارک خودکار ADS هواوی را ببینیم که تحسین‌های زیادی را برانگیخته است. در این ویدئو آرک فاکس آلفا S الکتریکی را می‌بینیم که از سیستم پارک خودکار هواوی استفاده … The post سیستم پارک خودکار هواوی، بهترین در بازار؟...

چند روز پیش یکی از بلاگرهای مشهور با نام گاراژ ۴۲ ویدئوی جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر کرد. در این ویدئو می‌توانیم عملکرد سیستم پارک خودکار ADS هواوی را ببینیم که تحسین‌های زیادی را برانگیخته است. در این ویدئو آرک فاکس آلفا S الکتریکی را می‌بینیم که از سیستم پارک خودکار هواوی استفاده می‌کند. این تست توانایی برنامه‌ریزی مسیر و کنترل‌های مختلف خودرو را نشان می‌دهد. سیستم جدید ADS برای پارک راحت‌تر طراحی شده است و غول تکنولوژی چینی عملکرد بسیار خوب محصولش حتی در شرایط سخت را به رخ می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد که راننده محل پارک خودرو را انتخاب می‌کند و خب برای پارک در این محل مانورهای پیچیده‌ای باید انجام شود.

سیستم پارک خودکار هواوی، بهترین در بازار؟

گاراژ ۴۲ می‌گوید این سیستم پارک خودکار فعلاً بهترین سیستم موجود در بازار به‌حساب می‌آید. برای افرادی که آشنا نیستند باید گفت آرک فاکس آلفا S با همکاری بایک تولید شده است و از سیستم هارمونی OS سود می‌برد. این خودروی الکتریکی نتیجه سرمایه‌گذاری چندین میلیارد دلاری برای تحقیق و توسعه در زمینه سیستم‌های خودران و محصولات الکتریکی است. خودروی موردبحث از ۱۲ رادار اولترا سونیک و ۱۳ دوربین پانورامیک سود برده است. وظیفه بکارگیری این رادارها و سیستم‌ها بر دوش چیپ ست کرین ۹۹۰A است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق