هیاهو برای هیچ/ واکنش عشیری به جنجال رسانه‌ای انتشار سیناپس فیلم‌های جشنواره


هیاهو برای هیچ/ واکنش عشیری به جنجال رسانه‌ای انتشار سیناپس فیلم‌های جشنواره

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، درباره انتشار سیناپس فیلم‌های این دوره توضیح داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دو روز پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه عوامل جشنواره فجر در اقدامی عجیب سیناپس فیلم‌های این رویداد را منتشر و سپس بی‌سروصدا پاک کردند، منتشر شد.

بر اساس این مطلب، با این اقدام داستان کل فیلم‌های جشنواره فجر لو رفته است.

اما یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته است، گفت: در تمام دوره‌ها تهیه کننده‌ای که فرم حضور اثر در جشنواره را پر می‌کند، متعهد می‌شود که شناسنامه و بریده‌ای از فیلمش به مدت ۳ تا ۵ دقیقه را برای بهره‌برداری فرهنگی و ترویجی فضای جشنواره در اختیار دبیرخانه قرار دهد. لذا، انتشار سیناپس فیلم‌ها امری متداول است و همه ساله بر اساس انتشار همین سیناپس‌ها که در اختیار رسانه ها قرار می‌گرفت، به تبلیغ فیلم پرداخته می شد. این هیاهوهای رسانه ای برای هیچ است.

وی فلسفه برگزاری جشنواره را شناسایی و معرفی بهتر تولیدات سینما می‌داند و معتقد است که تیزر و خلاصه داستان در معرفی این آثار و جشنواره مهم است.

عشیری تاکید کرد که همیشه بخشی از فیلم برای آماده سازی نمایش حتی تا زمان قرعه کشی در اختیار ستاد جشنواره است و یک امر متداول است. البته همکاران ما بنا به درخواست چند تن از تهیه کنندگان، نیاز ندیدند که این بخش از اطلاعات فیلم در مراسم قرعه کشی عنوان شود. فقط زمانی که قرعه فیلم‌ها مشخص میشد، صفحه‌ای از این اثر را نمایش می‌دادند و سریع جمع می‌شد. این اقدام در ثانیه انجام می‌شد، چند تن از دوستان شیطنت کردند و در مراسم عکس گرفتند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان