سامانه بی‌سیم مشترک مدیریت بحران راه‌اندازی شود


سامانه بی‌سیم مشترک مدیریت بحران راه‌اندازی شود

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: سامانه بی‌سیم مشترک در ستاد مدیریت بحران اردبیل فعال شود.

غریبانی در جلسه مدیریت بحران اردبیل اظهار کرد: ما در 10 روز گذشته و به دنبال بارش سنگین برف در سطح شهر و جاده‌ها سرعت و تعداد اکیپ‌های خدمات‌رسان را افزایش دادیم تا در سریع‌ترین زمان افراد حادثه‌دیده و نیاز به امکانات درمانی و دارویی عازم بیمارستان‌ها شود.


وی تصریح کرد: آنچه که در این مدت ما را با تنگنا و مشکلات روبه‌رو کرد، بسته بودن راه‌های روستایی در پاسخگویی به تماس ساکنان استان بود که کار امدادرسانی را با سختی روبه‌رو کرد.


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: با توجه به کولاکی بودن محورهای کوهستانی و روستایی ما از ظرفیت اورژانس هوایی نیز در مواقع ضرور استفاده کردیم و نسبت به انتقال بیماران و یا افراد حادثه‌دیده اقدامات مؤثری به انجام رسیده است.


غریبانی راه‌اندازی سامانه بی‌سیم مشترک مدیریت بحران را در تعامل بین دستگاه‌های خدمات‌رسان در این بخش یادآور شد و افزود: ما در روزهای گذشته سعی کرده بودیم تا مادران باردار در آستانه زایمان را به هتلی در اردبیل منتقل کنیم تا مشکلی از بابت مراحل زایمان نداشته باشند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اتاق عمل در بسیاری از بیمارستان‌ها دایر شده بود و در کنار آن سعی کردیم تا از ظرفیت مراکز بیمارستانی و درمانی نیز در جهت مداوای سریع بیماران استفاده کنیم.


رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل اضافه کرد: روزانه به بیش از 25 حادثه‌دیده شهری و روستایی در این شرایط سخت خدمات‌رسانی می‌کنیم و نیروهای ما به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنان هستند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس