فیلم گالو نامزد دریافت جایزه در سه بخش یک جشنواره بین‌المللی شد


فیلم گالو نامزد دریافت جایزه در سه بخش یک جشنواره بین‌المللی شد

تهران- ایرنا- فیلم کوتاه گالو در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه در جشنواره بین المللی Cannes world film festival شد که جایزه بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم کوتاه گالو به نویسندگی اشکان شریعت و تهیه کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر درباره مردی روستایی است که به صورت اتفاقی تکه گوشتی را می‌یابد و پس از طبخ آن، متوجه مزه غریبی می شود. او در جست و جویی جنون آمیز به دنبال گوشت دیگری می‌ رود که مزه‌ای مشابه داشته باشد و این جست‌وجو سرآغاز زنجیرهایی از فجایع می‌شود.

فیلم کوتاه گالو با بازی رامین یحیی زاده در نقش اسحاق و دنیا نصر در نقش ساره، منتخب و برنده جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره بین المللی Cannes world film festival شد که در ۱۶ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شد و تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۲ ادامه داشت.

‌این فیلم همچنین در بخش های بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری و بهترین کارگردانی نامزد دریافت جایزه شده بود، برنده جایزه بهترین فیلمبرداری شد. از جمله عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تدوین رها واسعی، مدیر فیلمبرداری، کسری تیرسحر، مدیرتولید و سرمایه گذار، حسین سقازاده، برنامه‌ریز، کیمیا بختیاریان، طراح صحنه و لباس، یاسمین حریری، دستیار اول فیلمبردار، رضا امیری و عکاس، امیرپارسا بنی عامریان اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!