رسمی ؛ ترکیب ایران و عراق اعلام شد


رسمی ؛ ترکیب ایران و عراق اعلام شد

تیم ملی کشورمان از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می رود و در صورت کسب پیروزی راهی جام جهانی 2022 خواهد شد. نوشته رسمی ؛ ترکیب ایران و عراق اعلام شد...

رسمی ؛ ترکیب ایران و عراق اعلام شد

اعلام ترکیب 11 نفره ایران و عراق
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 | 16:30
رسمی ؛ ترکیب ایران و عراق اعلام شد

تیم ملی کشورمان از ساعتی دیگر در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می رود و در صورت کسب پیروزی راهی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی برای تکرار پیروزی‌اش مقابل تیم ملی عراق در بازی امروز انگیزه زیادی دارد.

به گزارش پارس فوتبال، دو تیم در شرایطی امروز از ساعت ۱۸ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که شاگردان اسکوچیچ به دنبال ثبت سریعترین صعودشان به جام جهانی هستند و در شرایطی که امشب بتوانند عراق را شکست دهند، جشن صعود به جام جهانی را برگزار خواهند کرد.

این مساله، مهمترین انگیزه تیم ملی برای پیروزی مقابل تیمی است که در چند سال گذشته تبدیل به گربه سیاه تیم ملی شده بود منتهی در دو تقابل قبلی‌اش با تیم ملی شکست خورده و حالا اسکوچیچ و شاگردانش به دنبال هت‌تریک مقابل این تیم هستند.

تحت تاثیر کرونا: مهمترین اتفاقی که این بازی را تحت تاثیر قرار داده، حمله کرونا به اردوی دو تیم بوده است. احمد نوراللهی، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و سیدمجید حسینی به خاطر ابتلا به کرونا، بازی امروز را از دست دادند و در اردوی عراق هم یاسر قاسم، امجد عطوان، مناف یونس و سعد ناطق ۴ کرونایی حریف امروز تیم ملی هستند.

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی؟ در حالیکه قرار بود بازی امروز با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شود اما از دیروز اخباری منتشر شده مبنی بر آنکه شاید به خاطر شرایط کرونایی، باز هم امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی فراهم نشود و باید دید نهایتا این ماجرا به کجا خواهد رسید.

نتیجه آخرین تقابل دو تیم: در دیداری که ۱۶ شهریور برگزار شد، تیم ملی با گلهای جهانبخش، طارمی و قلی‌زاده، حریفش را سه‌گله کرد.

وضعیت در جدول: ایران با ۱۶ امتیاز صدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی در قاره آسیا است و عراق با ۴ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

ترکیب ایران:

امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی

ترکیب عراق:

فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، حسن رائد، فرانس پطرس، سعد عبدالامیر، محمد علی عبود، امیر العماری، احمد فرحان، بشار رسن و ایمن حسین.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج