دستگاه CR رادیولوژی در شلمزار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد


دستگاه CR رادیولوژی در شلمزار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- دستگاه CR رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شلمزار به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش روز پنجشنبه در شلمزار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

فرمانده قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در آیین بهره‌برداری از این دستگاه رادیولوژی با تاکید به وظیفه ذاتی ارتش در تولید قدرت برای دفاع از عزت و استقلال میهن اسلامی اظهار داشت: حسب فرموده مقام معظم رهبری و دستورات فرماندهی کل ارتش و پیگیری و دستور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ،اقدامات محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی افزود: عملیات احداث بیمارستان تنفسی دائمی در محوطه بیرونی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد نیز به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در حال انجام است و پیشرفت عملیات در این بیمارستان به حدود ۳۰ درصد رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با برشمردن اقدامات محرومیت‌زدایی ارتش در استان به بیمارستان در دست احداث نیروی زمینی ارتش در شهرکرد اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما و ارتش همانگونه که در دفاع از میهن و کشور خوش درخشیده‌اند، در محرومیت‌زدایی هم پای کار آمده‌اند و اثر این اقدامات در افزایش خدمات پزشکی به مردم این استان ماندگار خواهد بود.

ارسلان خالدی‌فر افزود: چهار مرکز جامع خدمات سلامت در شهرستان‌های سامان، بن، کوهرنگ و مالخلیفه فعال است که نیازمند دستگاه CR رادیولوژی هستند که امید می‌رود با کمک ارتش بتوان این دستگاه را برای این مراکز نیز دستگاه خریداری و تجهیز کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کیار نیز با تقدیر از اقدام قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش این اقدام را گامی مهمی در افزایش خدمات پزشکی در سطح شهرستان کیار و جلوگیری از سفرهای درمانی مردم از شهرستان‌کیار به مرکز استان عنوان کرد.

ندا سیفی با بیان اینکه شهرستان کیار ۵۰ هزار نفر جمعیت در قالب بیش از ۱۴ هزار خانوار دارد، تصریح کرد: مردم این شهرستان پیش از این برای انجام عکس‌برداری به مرکز استان مراجعه می‌کردند اما با تجهیز این دستگاه دیجیتال نیاز مردم در خود شهرستان تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، پس از این آیین فرمانده قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش و مسوولان بهداشت و درمان استان از بیمارستان درحال ساخت ارتش در شهرکرد بازدید کردند.

دستگاه CR رادیولوژی در شلمزار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس