دوره مربیگری سطح یک فوتبال ساحلی ایران در یزد آغاز شد


دوره مربیگری سطح یک فوتبال ساحلی ایران در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- دوره مربیگری سطح یک فوتبال ساحلی ایران عصر پنجشنبه با حضور 15 نفر در مجموعه ورزشی سلمان محله محموداّباد شهر یزد به مدت چهار روز آغاز شد.

به گزارش ایرنا، این دوره آموزشی در راستای ارتقا دانش فنی مربیان جوان یزد و طبق برنامه‌ ارایه شده به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی با هماهنگی کمیته آموزش هیات فوتبال استان یزد آغاز شد.

این دوره تا ۱۰ بهمن‌ماه جاری به صورت نظری و عملی همراه با تدریس افراسیاب صادقی از مدرسان فدراسیون فوتبال با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت گلساپوش یزد پیگیری می‌شود .

۱۴ سال قبل باشگاه مقاومت گلسایوش در محله محمودآباد یزد راه‌اندازی شد و هم‌اکنون فوتبال ساحلی استان یزد با وجود دسترسی نداشتن به ساحل دریا، در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و ۲ تیم این استان شامل گلساپوش و ایفاسرام اردکان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد.

بازیکنان مقاومت گلساپوش یزد از جمله محمدعلی مختاری، سیدعلی ناظم ، حمید بهزادپور ، حمیدرضا دهقانی و عباس رضایی در تیم ملی عضویت دارند و تعدادی هم بارها به اردوهای مختلف ملی دعوت شدند.

محمدحسین میرشمسی سرمربی تیم گلساپوش یزد به خاطر شایستگی به مدت ۲۰ ماه مربی تیم ملی بود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا