دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است


دهه فجر فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان قروه گفت: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام (ره) در جامعه به ویژه برای انتقال به نسل جوان استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، حسین الماسی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان قروه با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام بعد از ۴۳ سال با زمان شاه قابل قیاس نیست افزود: عزتمندی، استقلال، اقتدار، پیشرفت، استقامت، خودباوری و توانستن هدایای ارزشمند انقلاب اسلامی برای ملت ما بود.

وی افزود: این انقلاب با همبستگی، وحدت و انسجام ملی و از خودگذشتگی ایثارگران، شهدا، جانبازان و مردم با استقامت در برابر دشمنان ایستاده است.

فرماندار قروه ادامه داد: برخی در تلاش هستند دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارند و آن را نادیده بگیرند در حالی که بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است.

الماسی یادآور شد: در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان مراسم بزرگداشت دهه فجر، یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، پروژه های افتتاحیه، برپایی نمایشگاه، محفل قرآن، نواختن زنگ انقلاب، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی گلزار شهدا و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی برگزار می شود.

برگزاری ۱۳۶ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در قروه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۳۶ برنامه با محوریت ۱۵ برنامه شاخص در شهرستان قروه برگزار می شود.

سرهنگ محمدرضا مومنی با اعلام عناوین ایام الله دهه‌ فجر، شعار محوری سال‌ جاری را «جشن ملی ۱۴۰۰» اعلام کرد و افزود: همه ما باید در راستای بسترسازی برای حضور و مشارکت همه گروه‌ها و قشرهای جامعه در جشن پیروزی انقلاب تلاش کنیم.

به گفته وی هفت پروژه در زمینه کشاورزی، محرومیت زدایی، مسکن ‌مددجویان و اشتغالزایی در این ایام به بهره برداری می رسد.

شهرستان قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!