13 طرح در کارگروه زیربنایی هرمزگان تصویب شد


13 طرح در کارگروه زیربنایی هرمزگان تصویب شد

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از بررسی 63 طرح در کارگروه زیربنایی استان خبر داد و گفت: اعضای کارگروه با تصویب و اجرای 13 طرح خدماتی و صنعتی موافقت کردند.

رضا مدرس روز پنجشنبه در چهاردهمین نشست کارگروه زیربنایی توسعه روستایی ، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان افزود: پس از بررسی نظرات کارشناسی، اعضا با پنج طرح نیز مخالفت کردند و تصمیم گیری در خصوص ۴۵ پرونده دیگر موکول به بررسی مجدد طرح ها و اعلان نظر از سوی کارگروه تخصصی شد.
وی بیان داشت: تصمیم گیری در خصوص ۴۵ پرونده دیگر نیز به اعلان نظر کارگروهی متشکل از اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، میراث فرهنگی و گردشگری، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان جهاد کشاورزی، محیط زیست و آب منطقه ای موکول شد و پس از اعلام نتیجه این بررسی، کارگروه نظرنهایی خود را اعلام می کند.
کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی وظیفه بررسی و ارائه پیشنهاد در زمینه طرح های توسعه عمران شهری، وظایف مرتبط با اجرای آیین نامه مربوط به استفاده از اراضی و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها،طرح های هادی و جامع شهرها و غیره را بر عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد