طرز تهیه سالاد کلم


طرز تهیه سالاد کلم

مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می‌کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید. شاید خوردن سالاد‌های تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می‌شود.

طرز تهیه سالاد کلم

اگر این روزها سری به انواع رستوران های لوکس بزنید می بینید که گاها تنوع و قیمت سالاد از غذای اصلی بیشتر است. در تهیه سالاد تنوع زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمی خلاقیت خوشمزه ترین سالاد ها را درست کنید. مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید. شاید خوردن سالاد های تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می شود.

مواد لازم:

کلم سفید 225 گرم (به شکل نوارهای باریک خرد شده) هویج بزرگ رنده شده 2 عدد پیاز ریز خرد شده 1 عدد زرده تخم مرغ 2 عدد پودر خردل 1 قاشق چای خوری سرکه سفید ½ قاشق غذا خوری روغن آفتابگردان 250 میلی لیتر

طرز تهیه:

1.در یک کاسه بزرگ، کلم، هویج و پیاز را با هم مخلوط کنید و کنار بگذارید.

2.زرده تخم مرغ را با پودر خردل و سرکه در غذاساز بریزید تا ترکیب شوند. کم کم روغن را به مواد داخل غذاساز اضافه کنید. بدین شکل سس مایونز دست ساز شما کم کم حاضر می شود. برای رسیدن به قوام بیشتر کمی آب گرم به آن اضافه نمایید.

3. سس را پس از خنک شدن با سبزیجات مخلوط کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟