پاکدشتی‌ها 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان اهدا کردند


پاکدشتی‌ها 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان اهدا کردند

تهران- ایرنا- خیرّین نیک اندیش پاکدشتی با برگزاری آئین سنتی گلریزان 700 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کردند.

به گزاش ایرنا، در این مراسم که روز پنجشنبه در زورخانه حضرت امیرالمؤمنین(ع) روستای محمودآباد پاکدشت برگزار شد، خیرّین، پیشکسوتان و ورزشکاران پاکدشتی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکاران مالی در بند، ۷۰۰ میلیون ریال اهدا کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: سنت حسنه گلریزان و کمک به نیازمندان ،همواره در فرهنگ مردم ایران قرار داشته و امروز نیز تعدادی از پیشکسوتان ورزشی در عرصه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پیش‌قدم شدند تا کام خانواده آنان شیرین شود.
محسن خادمی افزود: در این آیین و با کمک خیرین و حاضرین ۷۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری شده که با هماهنگی مسوولان قضایی، برای آزادی زندانیان صرف می‌شود.
وی اظهار داشت: هیچ کدام از زندانیان جرائم غیرعمد مجرم نیستند بلکه به خاطر مشکلات اقتصادی، ورشکستگی و گرفتاری‌های خانوادگی دچار بحران شده‌ و روانه زندان شده‌اند.
وی تصریح کرد: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، وظیفه‌ای اجتماعی است که می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403