اشتباهات فردی عامل ناکامی ذوب آهن در کسب امتیازات پایانی بود


اشتباهات فردی عامل ناکامی ذوب آهن در کسب امتیازات پایانی بود

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن گفت: اشتباهات فردی و خطاهایی که از سوی برخی بازیکنان با تجربه‌ تیم رخ داد عامل ناکامی ما در کسب امتیازهای پایانی بود و نتوانستیم در دیدار با سایپا به پیروزی برسیم.

فریبا صادقی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پس از شکست تیمش مقابل سایپا گفت: رقابت حساس و تنگاتنگی بود و نتایج هر سه دست بازی به خوبی نشان‌ دهنده این موضوع بود.

وی اصلی‌ترین علت شکست امروز ذوب‌آهن مقابل سایپا را اشتباهات فردی بازیکنان در کسب امتیازات پایانی عنوان کرد و ادامه داد: در دست سوم با وجود اختلاف هفت امتیاز توانستیم به ۲۳ امتیاز برابر برسیم اما در کسب امتیازات پایانی با خطاهایی که از سوی یک یا دو بازیکنان با تجربه‌ تیم رخ داد نتوانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: خوشحالم که بازیکنانم توانستند به انگیزه‌ای که مد نظر داشتیم برسند و مطمئن هستم که در صورت حفظ این روحیه در مرحله حذفی (پلی آف) به نتیجه خوبی دست پیدا می‌کنند.

صادقی درباره دیدار آینده این تیم مقابل باریج اسانس تصریح کرد: در این دیدار حساس همانند دور رفت تلاش خواهیم کرد که نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی گفت: در دور برگشت به دلیل درگیری بیشتر تیم‌ها با کرونا یا سرماخوردگی، تمرینات خوبی از لحاظ کیفی نداشتیم و فشار زیادی را متحمل شدیم اما امیدوارم با وجود یک هفته استراحت بازیکنان ما بازتوانی خوبی را پشت سر بگذارند و با روحیه مضاعف به مرحله حذفی بروند.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال زنان ذوب‌آهن امروز پنجشنبه در دیداری مقابل سایپا در ورزشگاه ملت اصفهان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

سبزپوشان ذوب‌آهن با قبول این شکست به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی (پلی‌آف) صعود کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی