معاون استاندار: توسعه خلخال نیازمند تقویت زیرساخت‌ها است


معاون استاندار: توسعه خلخال نیازمند تقویت زیرساخت‌ها است

اردبیل_ایرنا_معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ظرفیت خلخال برای توسعه مناسب است و پیشرفت اقتصادی این شهرستان نیازمند ایجاد و تقویت زیر ساخت‌های این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، رضا قاسمیان پنجشنبه در آئین گرامیداشت سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستم‌شاهی افزود: مردم انقلابی،معتقد، متدین و همیشه در صحنه خلخال شایسته خدمات بهتر و بیشتر نظام اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد: کاهش فاصله توسعه این شهرستان با سایر مناطق استان اردبیل نیازمند تلاش برای تقویت زیرساخت‌های منطقه از جمله تکمیل پروژه‌های راه سازی، توسعه بخش کشاورزی با ایجاد سدهای معیشتی، ایجاد مشاغل خرد و خانگی،راه اندازی صنایع بزرگ برای حل مشکل بیکاری و استفاده از ظرفیت‌های خدادای منطقه برای رونق اقتصادی مردم این شهرستان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه توسعه متوازن کشور مطابق با برنامه انقلاب پیش نرفته است اظهار کرد: ارزیابی خدمات انقلاب اسلامی تنها در ابعاد اقتصادی و وضعیت مالی نا دیده گرفتن اصل اهداف انقلاب در ظلم ستیزی ،شکل‌گیری جببه مقاومت درسطح جهانی و تقویت معنویات است.

او اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران محصور به مرزهای کشورمان نبوده و بیداری ملت‌های مظلوم جهان، معرفی صورت کثیف استکبار، مقابله با ظلم ، استفلال کشورهای تحت سلطه استعمار و تقویت معنویات در سطح جامعه جهانی از اهداف والای انقلاب اسلامی ایران است.

در این مراسم سید جواد یحیی زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی نخستین شهید انقلاب اسلامی خلخال اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال ۳۲ طرح و پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد .

به گزارش ایرنا، به همین مناسبت امروز (پنج شنبه) گلزار و محل شهادت شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب اسلامی این شهرستان با انجام تشریفات نظامی با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولان و اهالی خلخال گلباران شد.
مسئولان خلخال سپس در منزل اولین شهید انقلاب اسلامی خلخال حضور یافته و از همسر و خانواده شهید مظفر عزیزی تجلیل کردند.

شهید مظفر عزیزی هفتم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در تظاهرات مردم خلخال علیه رژیم پهلوی در حالی که عکس امام راحل را در دست داشت، به ضرب گلوله ماموران شاه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر