نیروهای آرامستان در دوران کرونا با تمام وجود در صحنه حاضر شدند


نیروهای آرامستان در دوران کرونا با تمام وجود در صحنه حاضر شدند

آبادان - ایرنا - رییس هیات مدیره اتحادیه آرامستان‌های کشور گفت: نیروهای آرامستان‌های کشود در دوران کرونا با تمام وجود برای خدمت رسانی در صحنه حاضر شدند.

به گزارش ایرنا محمد جهانگیری عصر پنجشنبه با حضور در آرامستان آبادان اظهارداشت: کارکنان آرامستان به ویژه جهادگران غسالخانه یکی از سخت‌ترین وظایف خود را در روزهای پرالتهاب کرونا انجام دادند و تن بی‌ جان متوفیان ناشی از کرونا را غسل و تدفین کردند.

وی از نیروهای آرامستان به عنوان جهادگران بی‌ادعا و گمنام در دوران کرونا نام برد و افزود: خدمات خالصانه و بدون چشمداشت آنها در غسل و تدفین فوت شدگان کرونا، کاهش آلام بازماندگان جان باختگان بیماری کرونا را در پی‌داشت.

رییس هیات مدیره اتحادیه آرامستان‌های کشور به نقش موثر شهرداری‌ها بویژه سازمان‌های آرامستان‌ها در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: سازمان آرامستان‌های کشور عملکرد مطلوبی داشته و در کاهش درد و رنج و آلام خانواده های داغدار تلاش‌های خوبی انجام دادند.

وی از شهدا به عنوان شایسته ترین الگو برای نسل جوان یاد کرد و گفت: شهدا بی تردید افراد شاخص در عرصه فرهنگی و تربیتی هستند.

جهانگیری افزود: ایران اسلامی عزت، اقتدار و امنیت خود را مدیون شهدا بوده و استقلال، پویایی و ماندگاری این انقلاب در گرو گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان