ایران برای دستیابی به اهدف انقلابی به مکتب شهید سلیمانی نیاز دارد


ایران برای دستیابی به اهدف انقلابی به مکتب شهید سلیمانی نیاز دارد

یزد- ایرنا- جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جامعه اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف انقلابی، دینی و غلبه بر برخی مشکل ها به مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از هر زمانی نیاز جدی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام علی شیرازی روز پنجشنبه در جمع تعدادی از روحانیان و مسئولان شهر یزد افزود: مکتب سلیمانی خلاصه همه خوبی‌ها، ایثارها و خدمت به مردم است .

وی ادامه داد: شهید سلیمانی همه زندگی خود را وقف ولایت‌فقیه و حل مشکل کرد و با ایمان و اخلاص تمام برای کمک به مردم تلاش می‌کرد.

نماینده پیشین ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه ، رمز عزت و محبوبیت این شهید را در بین اقشار مختلف به دلیل روحیه مردمداری و اخلاص مثال‌زدنی او دانست .

شیرازی به ارتباط قوی سلیمانی با جوانان و پاسخگویی به سئوال‌ها و شبهه این قشر اشاره کرد و یادآور شد: این روحیه و رویه باید الگوی تمامی مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: دفاع تمام‌قد این شهید از نظام، انقلاب‌ و ولایت‌فقیه جزو سیره همیشگی سلیمانی بود و این روحیه تا آخرین لحظه عمرش ادامه داشت.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به ذکر خاطره های مختلف از شهید سلیمانی پرداخت و گفت: باید مکتب این شهید که نیاز کشور است بیش از هر زمانی ترویج شود.

شیرازی با بیان اینکه سلیمانی همواره دغدغه مردم را داشت ،گفت: باید اهداف و ویژگی‌های بارز اخلاقی او در جامعه و بین جوانان مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست به سئوال های شرکت‌کنندگان در خصوص زندگی شهید سلیمانی، نقش روحانیان و رسانه‌ها در ترویج آن بحث و تبادل نظر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو