استاندار البرز بر ذخیره سازی میوه شب عید تاکید کرد


استاندار البرز بر ذخیره سازی میوه شب عید تاکید کرد

کرج - ایرنا - استاندار البرز از دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به ذخیره سازی میوه و مایحتاج عمومی برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در استان اقدام کنند.

مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در نشست شورای معاونان و فرمانداران استان البرز با بیان اینکه ضرورت دارد که تمام ادارات و دستگاه های استان برنامه های خود با قابلیت اجرایی و عملیاتی اعلام کنند، افزود: این برنامه ها باید در برش های یک ساله و چهارساله تهیه و تدوین شود چراکه بر این اساس بر روند اجرا و تحقق آنها نظارت دقیق خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه در این هفته مدیران کل سازمان صمت و جهادکشاورزی استان به ارایه برنامه پرداختند، ادامه داد: ضرورت دارد که رویکرد برنامه ها تحولی و توسعه محور در ابعاد مختلف باشد.
عبداللهی گفت: از سازمان صمت و جهادکشاورزی استان انتظار می رود که طی تعامل با سایر استان ها و واحدهای تولیدی مستقر در استان، بازار را به گونه ای مدیریت کنند که همچنان ثبات داشته باشد و مردم هیچ کمبودی را حس نکنند.
استاندار البرز گفت: از سازمان صمت استان می خواهیم که با استفاده از کارشناسان و صاحب نظران این حوزه، در خصوص راهکارهای ایجاد مشاغل خانگی با درآمد منطقی برای زنان سرپرست خانوار و با بد سرپرست، برنامه ارایه دهد.
وی افزود: در این برنامه باید به نوع شغل، میزان درآمد و بازار عرضه آن اشاره شود همچنین درصدد هستیم بازارچه های موقت را نیز برای این منظور راه اندازی کنیم.
عبداللهی گفت: سازمان صمت باید ساماندهی مشاغل فاقد پروانه و جواز کسب را نیز با رویکرد پشتیبانی و حمایت، ساماندهی کند.
وی خطاب به فرمانداران گفت: باید در تمام شهرستان ها خیرین را تکریم کنید و از وجود ارزشمند آنها برای کیفیت بخشی به زندگی مردم و ارتقا زیرساخت ها استفاده کنید.
استاندار البرز افزود: معاون توسعه استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در خصوص بهبود وضعیت معیشت کارکنان با تمام توان اقدام کنند و در ایام پیش رو همچون دهه مبارک فجر و عید نوروز بسته های ویژه ای را تهیه و توزیع کنند.
وی گفت: تمامی ادارات و سازمان های استان باید تعاونی های مسکن و مصرف خود را با هدف حمایت از کارکنان راه اندازی کنند.
عبداللهی افزود: ضرورت دارد در مناسبت های آتی، معاون اقتصادی استانداری و مدیران مربوطه در حوزه اقتصادی با مشارکت تولیدکنندگان و خیرین، بسته های معیشتی برای اقشار کم برخوردار استان تهیه کنند.

در استان البرز سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی با ۱۵۰ برند ملی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...