طلاب از جشنواره هنر آسمانی استقبال کردند


طلاب از  جشنواره هنر آسمانی استقبال کردند

قم-ایرنا- مدیر اداره هنر و تبلیغ نوین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه از استقبال طلاب نسبت به جشنواره هنر آسمانی خبر داد.

حجت الاسلام حسین قربانی روز پنجشنبه در جمع بین طلاب و روحانیون فعال در فضای مجازی با اشاره به درخواست‌های متعدد هنرمندان حوزوی و تمدید مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری، گفت: تا به امروز طلاب و روحانیون فعال در بحث هنر فعالیت های خوبی ارائه داده اند که نشان می دهد حوزویان چقدر به این مقوله اهمیت می دهند.

مدیر اداره هنر و تبلیغ نوین معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت؛ حوزه علمیه امروز با گذشته متفاوت است و ظرفیت‌های زیادی ایجاد شده است.

قربانی در ادامه به پررنگ شدن بحث هنر در حوزه علمیه اشاره کرد و افزود: از ظرفیت دیگر حوزه علمیه نیروی انسانی آن است که با تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم ۲هزار طلبه هنرمند شناسایی کنیم که در رشته‌های مختلف تخصص دارند.

قربانی به اهمیت فضای مجازی با استناد به منویات رهبر انقلاب پرداخت و گفت؛ امروز حوزه علمیه توجه خاصی به فضای مجازی دارد و با نگاه ویژه خود با ۱۱ زبان زنده دنیا در تمام شبکه‌های اجتماعی طلاب در حال تبلیغ هستند.

لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال آثار هنری به پایگاه اینترنتی جشنواره هنر آسمانی به آدرس https://honareasemani.ir/ مراجعه کنند.

جشنواره هنر آسمانی در رشته های فیلم نامه، نمایش نامه، بازی نامه،کارگردانی، بازیگردانی، تهیه کنندگی،طراحی، نقاشی، گرافیک،تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، نگارگری و کاریکاتور ویژه طلاب در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

طلاب از  جشنواره هنر آسمانی استقبال کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...