بندر خشک آپرین اسلامشهر دهه فجر امسال افتتاح می شود


بندر خشک آپرین اسلامشهر دهه فجر امسال افتتاح می شود

تهران-ایرنا، فرماندار اسلامشهر گفت :بندر خشک آپرین در دهه فجر با حضور مسئولین کشوری و استانی با ایجاد 5 هزار فرصت شغلی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا از اسلامشهر، حسین حبیبی عصر پنچشنبه در جلسه ستاد برگزاری ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اسلامشهر با تاکید بر فضاسازی مناسب شهرستان در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: تمامی برنامه‌ها باید به صورت برجسته و مناسب برگزار شود.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب گفت: مسجد محوری و برگزاری برنامه ها در مساجد با مدیریت ائمه جمعه بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزی امام جمعه اسلامشهر نیز در این نشست اظهار داشت: توجه به بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است تا رشادت‌ها و خون شهدا به فراموشی سپرده نشود.

وی تصریح کرد: بازگشت امام راحل(ره) به میهن اسلامی در سال ۵۷، بت طاغوت را در هم شکست و مردم برای استقبال از ایشان حماسه عظیمی را خلق کردند.

رییس ستاد برگزاری دهه فجر اسلامشهر با اشاره به اینکه این شهرستان هفت شهید برای پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، بیان کرد: برنامه های شاخص و بزرگی در چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد.

نوروزی به گلباران و غبارروبی مزار شهدا در دهه فجر اشاره کرد و افرود: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده های شهدا منوط به شرایط کرونایی کشور است و در صورت اجازه ستاد ملی کرونا این مراسم بزرگ برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: زنگ انقلاب در مدارس، آموزش رایگان شنا برای ۶۰۰ خانواده بی بضاعت، همایش تبیین گام دوم انقلاب و برگزاری نمایشگاه از دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی در ۲۳ مدرسه از برنامه های دهه فجر خواهد بود.

امام جمعه اسلامشهر به برگزاری ۵۵ برنامه ورزشی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: تکریم از خانواده شهدا و برگزاری مسابقات کارگران جودو استان تهران در اسلامشهر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

نوروزی به اهدا ۴۳ سری جهیزیه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط خیرین و نیکوکاران در دهه فجر سالجاری اشاره کرد و ابراز داشت: ویزیت رایگان پزشکی توسط تیم هلال احمر، مسابقه بین دانش آموزان و دانشجویان با محوریت ۴۳ سال با انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

وی به برپایی ۲۱ کرسی تلاوت قرآن کریم در اسلامشهر اشاره کرد و افزود: برپایی ۴۰ ایستگاه صلواتی، مسابقات ورزشی محله‌ای در پارک‌های سطح شهرستان با مشارکت مردم و ضور کاروان شادی در محلات از دیگر برنامه دهه فجر است.

رییس ستاد برگزاری دهه فجر اسلامشهر به برگزاری عصر شعر، نقد فیلم و سینما و کارگاه های تخصصی هنری و سینمایی در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: حضور مسئولین در منازل خانواده های شهدا در جهت تکریم از مقام شامخ شهیدان بسیار حائز اهمیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...