بارش برف راه ارتباطی 23 روستای استان قزوین را مسدود کرد


بارش برف راه ارتباطی 23 روستای استان قزوین را مسدود کرد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به بارش برف تا اواخر وقت امشب ، از مسدود شدن 23 راه روستایی خبر داد و گفت : صبح فردا /جمعه/ به محض فروکش کردن برف ، اقدام به بازگشایی راههای روستایی خواهد شد.

جواد حق لطفی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: با توجه به بارش برف که از بعدازظهر امروز بخش هایی از استان را فرا گرفته، در حال حاضر گردنه ها و مناطق کوهستانی را به مه گرفتگی و کاهش دید افقی روبرو ساخته است و رانندگان باید هنگام عبور از گردنه های استان با احتیاط عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون عملیات برف روبی و نمک پاشی در این مناطق ادامه دارد، تصریح کرد: از رانندگان و شهروندان همچنان درخواست داریم تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

حق لطفی با اشاره به مسدود شدن راه ۲۳ روستای استان، خاطرنشان کرد. براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی، بارش برف تا اواخر وقت امشب همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تاکید کرد: از رانندگان درخواست داریم تا قبل از حرکت، زنجیر چرخ به همراه داشته و در طول مسیر نیز به توصیه ماموران راهداری و پلیس راه عمل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت