هواداران تیم‌ملی فوتبال ایران در خیابان های یزد به شادی پرداختند


هواداران تیم‌ملی فوتبال ایران در خیابان های یزد به شادی پرداختند

یزد - ایرنا - برد شیرین یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در برابر عراق در مسابقه مقدماتی جام جهانی 2022 میلادی قطر باعث شد که هواداران یزدی این رشته ورزشی در خیابان های تعدادی از شهرهای استان به ابراز احساسات و شادی بپردازند.

به گزارش ایرنا، یزدی‌های هوادار تیم‌ملی فوتبال ایران، پنجشنبه شب پس از برتری یک بر صفر بر عراق در ورزشگاه آزادی تهران در حالی که بوق خودروها و موتورسیکلت‌های خود را به صدا درآورده بودند در برخی خیابان‌های یزد کاروان شادی به راه انداختند.

هواداران و دوستداران تیم ملی در بیشتر شهرستان‌های استان به خصوص در یزد و در منطقه صفاییه، بلوار دانشجو ، اطراف ورزشگاه شهید نصیری و شهید پاکنژاد، بلوار تیمسار فلاحی و بلوار دانشگاه صعود زودهنگام ملی‌پوشان را به نحو مناسب جشن گرفتند.

تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.

به گزارش ایرنا؛ این دیدار عصر امروز در هفته هفتم مرحله مقدماتی‌ جام‌جهانی و از گروه نخست آسیا و در حضور حدود ۱۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با برتری یک بر صفر ایران به اتمام رسید.

با این اوصاف تیم کشورمان ۱۹ امتیازی شد تا در فاصله سه هفته مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، سریع‌ترین صعود تاریخش به بزرگترین رویداد فوتبال جهان را جشن بگیرد و برای ششمین مرتبه موفق به حضور در جام‌ جهانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی در دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ میلادی نیز حضور داشت.

دیدار بعدی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ میلادی روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات متحده عربی در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو