اسکوچیچ: من را دستکم گرفتند اما خودم را ثابت کردم/ تا سال 2023 قرارداد دارم اما زندگی قابل پیش بینی نیست


اسکوچیچ: من را دستکم گرفتند اما خودم را ثابت کردم/ تا سال 2023 قرارداد دارم اما زندگی قابل پیش بینی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من را دستکم گرفتند اما خودم را ثابت کردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و قطعی شدن صعود شاگردانش به جام جهانی اظهار داشت: به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. حس خیلی خوبی دارم و خوشحالم. امیدوارم این راه را ادامه بدهیم و در مسابقات بعدی هم موفق باشیم.

وی افزود: اول از همه به بازیکنانم که خیلی خوب بازی کردند تبریک می‌‌گویم. این عملکرد خوب فقط مختص به این بازی نبود اما در همه دیدارهای مقدماتی ثبات خوبی از خود نشان دادیم.

اسکوچیچ عنوان کرد: برای رسیدن به اینجا بازی‌های پراسترسی را پشت سر گذاشتیم. درباره دیدار با عراق هم باید بگویم 15-10 دقیقه طول کشید تا بازیکنانم با شرایط مسابقه هماهنگ شوند. در میانه میدان کمی مشکل داشتیم اما کم کم بازی را در دست گرفته و توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌‌های خیلی بهتری را بسازیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. بسیار به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم که توانستیم این نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: اگر توانسته باشیم مردم ایران را ذره‌ای هم خوشحال کرده باشیم سبب خوشحالی و افتخار ما است. این را هم باید اضافه کنم هر دو تیم با مشکلات زیادی قبل از این مسابقه مواجه شدند. مثلا بازیکنان اروپایی خیلی دیر به جمع ما اضافه شدند. مهدی طارمی که بابت بازی‌ فوق‌العاده‌اش به وی تبریک می‌گویم. امروز ساعت 6-5 به اردو آمد. مشکلات زیادی در اردو وجود داشت اما همین مشکلات سبب شد شیرینی این برد دوچندان شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه زمان انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی خیلی‌ها باور نداشتند بتواند با این تیم به جام جهانی صعود کند، اما سریع‌ترین صعود به این رقابت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ رقم زد و در این شرایط سخت‌ترین روزهایش همراه با تیم ملی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کدام برهه می‌داند، گفت: با توجه به اینکه راجع به دو سال گذشته سؤال کردید، باید در مورد سخت‌ترین برهه کمی فکر کنم. شاید نتوانم یک مقطع را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان سخت‌ترین مقطع انتخاب کنم. در زمان کرونا شرایط خیلی پرفشاری را‌‌‌‌‌‌‌‌ پشت سر گذاشتیم. شاید بگویم سخت‌ترین دوره زمانی بود که حق از دست دادن یک امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در بحرین نداشتیم. اما از ابتدا به کار خودم باور داشتم، زیرا گروهی فوق‌العاده از بازیکنان در اختیارمان بود، اما درنهایت کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ به سرانجام رساندیم. افراد زیادی در این دو سال من را دستکم گرفته و به شایستگی‌هایم ارج ننهادند اما در نهایت خودم را ثابت کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه مردم ایران 8 سال دفاع کردند و خیلی از مادران فرزندانشان را در این جنگ از دست دادند، اکنون که فدراسیون فوتبال و بازیکنان و کادر فنی تیم ملی با زحمت و تلاش فراوان توانستند به جام جهانی برسند، چه پیامی برای خانواده شهدا دارد، پاسخ داد: هر چیزی بگویم فکر نمی‌کنم مرهمی باشد بر زخم افرادی که از آنها یاد کردید، فقط امیدوارم با این برد از طریق ورزش توانسته باشیم حتی برای لحظاتی دل این خانواده‌ها را شاد کنیم. خیلی سخت است بتوانم در این مورد بیشتر صحبت کنم اما دوست دارم شادی این برد را نه تنها به این دوستان بلکه به تمام ایرانی‌ها تقدیم کنم.

اسکوچیچ در خصوص نگرانی ایجاد شده نسبت به ادامه همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران و اینکه وی مدعی شده بود با قطعی شدن صعود در مورد آینده‌اش فکر خواهد کرد، در این شرایط آیا قصد ادامه همکاری با تیم ملی در جام جهانی را دارد، اظهار داشت: در ۲ سال گذشته افراد زیادی درباره قرارداد من صحبت کرده و مدام شکل این قرارداد را مطرح می‌کردند. قرارداد من با فدراسیون فوتبال تا سال 2023 ادامه دارد، اما نمی‌دانم چرا تا این اندازه درباره قرارداد صحبت می‌شود. از روز اول هم می‌دانستم باید خودم را در این شغل اثبات کنم و ادامه پیدا کردن این قرارداد هم منوط به موفقیت من با تیم ملی است اما در حال حاضر تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم حضور در جام جهانی با تیم ملی ایران است. بیش از این نمی‌توانم چیزی بگویم، زیرا زندگی غیرقابل پیش بینی است و نمی‌دانیم چه شرایطی پیش می‌آید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج