استاندار گیلان مطرح کرد؛ فعالیت 600 کاربر برای جمع آوری درخواست های مردم از دولت


استاندار گیلان مطرح کرد؛ فعالیت 600 کاربر برای جمع آوری درخواست های مردم از دولت

استاندار گیلان، هدف از راه اندازی سامانه سامد را کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان دانست و گفت: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان در آستانه سفر رئیس جمهوری به گیلان، از مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری(سامد) بازدید کرد و به تماس های شماری از شهروندان پاسخ داد.

اسدالله عباسی در این بازدید با اشاره به سفر روز آینده آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان گیلان گفت: هدف از راه اندازی این مرکز کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان است و مردم عزیز می توانند مسائل، مشکلات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی از طریق این سامانه بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان افزود: این سامانه همواره در دسترس مردم است اما با توجه به سفر ریاست جمهوری به طور ویژه در اختیار گیلانیان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهوری از دیروز با حضور ۶۰۰ کاربر در گیلان راه اندازی و مستقر شده و از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز تا ساعت ۲۲ و همچنین فردا(جمعه) تا پایان سفر ریاست محترم جمهوری، آماده دریافت مشکلات و خواسته های مردم است.

استاندار گیلان در خصوص چگونگی اطلاع مردم از پاسخ مسائل مطرح شده آنان، بیان کرد: مشکلات و مسائل مردم جمع آوری شده و به دستگاه های مرتبط منتقل می شود، دستگاه ها نیز طی مدت دو هفته مکلف به پاسخگویی شایسته به مردم هستند.

عباسی ادامه داد: همزمان با پاسخگویی ۶۰۰ کاربر در سامانه سامد، در ۳۵ دستگاه اجرایی و خدمات رسان استان هم میز ارتباطات مردمی نمایندگان تام الاختیار دستگاه های اجرایی از سوی دولت سیزدهم، مستقر و آماده پاسخگویی به مراجعات حضوری و تلفنی مردم عزیز است.

وی یادآور شد: همه اهتمام دولت اینست که مردم بتوانند به سهولت مسائل و مشکلات خود را به دولت انتقال دهند.

استاندار گیلان اظهار کرد: ارتباط دولت و مردم، ارتباطی صادقانه است و ما مسئولان وظیفه داریم مشکلات مردم به عنوان ولی نعمت انقلاب را نه تنها در ایام سفر پر خیر و برکت رئیس جمهوری، بلکه در همه زمان‌ها به نحو شایسته پاسخ دهیم و رسیدگی کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟