استاندار کرمان: تیم ملی فوتبال ایران افتخار آفرید و نشاط به ارمغان آورد


استاندار کرمان: تیم ملی فوتبال ایران افتخار آفرید و نشاط به ارمغان آورد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در پیامی ضمن تبریک صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت: این تیم افتخار آفرید و نشاط به ارمغان آورد.

به گزارش شبانگاه پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، علی زینی وند در این پیام تبریک آورده است، صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نخستین تیم آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به مردم عزیز ایران تبریک عرض می کنم.
وی می افزاید، همه قدردان تلاش های ارزنده بازیکنان، مربیان، مسئولان و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال هستیم و به آنها افتخار می کنیم که افتخار آفریدند و نشاط به ارمغان آوردند.

استاندار کرمان در این پیام آورده است، این موفقیت ارزشمند که در سایه همدلی، پشتکار، حمایت های مردم و مسئولان، برنامه ریزی و تلاش فراوان دلاورمردان فوتبال ایران به دست آمد موجی از نشاط و امید در جامعه ایجاد کرد.
زینی وند می افزاید، موج غرورآفرین صعود تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می تواند رشد و توسعه فوتبال در استان ها و بویژه استان کرمان را شتاب بخشد و در این مسیر آماده همکاری هستیم.

وی گفت: از درگاه خداوند متعال برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر موفقیت و تداوم افتخارآفرینی مسئلت دارم. دعای خیر مردم بدرقه راهتان باد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها