طارمی: از خواب بیدار شدم و به ورزشگاه آمدم!


مهدی طارمی پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 با برتری مقابل قطر اظهار داشت:‌از تمام کسانی که در اردوی بحرین با ما بودند اما الان در کنار ما نیستند خیلی تشکر می کنم. چه از بازیکنان چه از کادرفنی و پرسنل فدراسیون،...

مهدی طارمی پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 با برتری مقابل قطر اظهار داشت:‌از تمام کسانی که در اردوی بحرین با ما بودند اما الان در کنار ما نیستند خیلی تشکر می کنم. چه از بازیکنان چه از کادرفنی و پرسنل فدراسیون، واقعا جای‌شان خیلی خالی است. آن ها هم خیلی زحمت کشیدند و الان به هر دلیلی، به درست یا غلط نیستند. تا آنجا که یادم هست ماساژور ما و بازیکنانی که زیاد بودند. از همه آن ها باید تشکر کنیم.

وی افزود: فقط این ۱۱ بازیکنی که بازی می کنند و کادرفنی مهم نیستند. همه کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند و حتی رسانه خیلی مهم هستند. ان‌شاالله همه با هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

طارمی: از خواب بیدار شدم و به ورزشگاه آمدم!

مهاجم تیم ملی در مورد مشکلاتی که برایش در ترکیه پیش آمد و دیر به اردوی تیم ملحق شد، گفت: آن‌ها بحث‌های غیر فوتبالی است و خیلی مهم نیست. الان دل مردم خیلی شاد است و باید در مورد شادی صحبت کنیم. ا همینکه توانستیم ببریم و به جام جهانی صعود کنیم خیلی مهم بود. تمام تلاشم را برای این مردم و پرچم انجام می‌دهم. تا جاییکه توانستم تمام توانم را گذاشتم. بیشتر از این نمی‌توانستم.

طارمی در خصوص پیروزی مقابل عراق عنوان کرد: همه بچه‌ها تلاش کردند. خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. شرایط ما قبل از بازی خیلی خوب نبود ولی به هرحال هرچه بود تمام شد و توانستیم ببریم. همین که توانستیم دل مردم عزیز را شاد کنیم خیلی اهمیت داشت. ممنون از همه که تلاش کردند و توانستیم این بازی را ببریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه با گلزنی به عراق در کنار بازیکنانی مثل خداداد عزیزی، رضا قوچان‌نژاد و محمد نصرتی و... جاودانه شد، گفت: یک نفر جاودانه نمی‌شود به خاطر اینکه برای موفقیت تیم و گلزنی همه زحمت می‌کشند. همه نفرات تلاش کردند تا تیم نتیجه بگیرد. این مهم‌ترین چیز برای ماست. همه باید یاد بگیریم پشت همدیگر باشیم و تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی‌ می‌تواند به مرحله دوم جام جهانی صعود کند پاسخ داد: این به برنامه‌ریزی مناسبی بستگی دارد که باید انجام شود، هر چه بگوییم حاشیه خواهد بود.

طارمی در خصوص وضعیت پرداخت پاداش تیم ملی توضیح داد: چرا دنبال حاشیه هستید؟ (باخنده) ما اکنون بازی را برده‌ایم و این بحث‌ها را باید با فدراسیون انجام بدهید. خودم باید در مورد داستان‌های زیادی با فدراسیون صحبت کنم، اما اکنون مهم‌ترین موضوع شاد بودن دل مردم است. از رسانه‌ها می‌خواهم این انرژی مثبت را در جامعه بولد کنند، ان‌شاءالله تمام مشکلات هم حل شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند در جام‌جهانی چهار بازی پشت سر هم برگزار کند، توضیح داد: اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم چراکه نه، می‌توان 4 بازی برگزار کرد. در دوره‌های قبلی هم تیم‌های ژاپن و کره جنوبی صعود کردند،‌ تیم ما هم پتانسیل صعود را دارد اما این کار نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. از شما رسانه‌ای‌ها هم می‌خواهم حواستان به کرونا باشد.

طارمی در خصوص غیبت وحید هاشمیان در تمرینات اخیر تیم ملی توضیح داد: من امروز ساعت 6 صبح به ایران آمدم، مستقیم هم از خواب بلند شدم و به ورزشگاه آمدم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه آیا اسکوچیچ باید در جام جهانی هم این تیم را همراهی کند، گفت: این مسائل در حیطه کاری من نیست، ان‌شاءالله فدراسیون صحبت کرده و تکلیف را مشخص خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟