سلامت مردم جزو اولویت ها در توسعه صنعتی استان اصفهان است


سلامت مردم جزو اولویت ها در توسعه صنعتی استان اصفهان است

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سلامت مردم و حفظ مولفه‌های زیست محیطی جز اولویت‌های مدیریت این استان در توسعه صنعتی است.

به گزارش ایرنا، امیر رضا نقش شامگاه پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار اصفهان به تیران و کرون در جمع خبرنگاران درباره برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: در این جلسه ۴۰ پرونده مربوط به شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های خصوصی و واحدهای کشاورزی بررسی و موضوعات مربوط به راه اندازی صنایع آلاینده از دستور کار خارج شد.

وی بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کمکی به بهبود شرایط برای راه اندازی صنایع آلاینده در حریم شهر نخواهد کرد و متقاضیان این صنایع برای اخذ مجوز باید نسبت به تغییر موقعیت یا استاندارد سازی چالش‌های زیست محیطی واحد صنعتی خود اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه به دلیل شرایط سخت اقتصادی برخی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی خواستار فرصت برای بازپرداخت وام های خود هستند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه این جلسه مقرر شد تا بانک‌های عامل در امهال اقساط همکاری کنند.

وی توسعه زیرساخت ها به شهرک های صنعتی و رفع برخی از مشکلات در تامین آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را از مباحث مطرح شده در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در این منطقه اعلام کرد.

یکصد و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان روز پنجشنبه در سفر استاندار اصفهان به تیران و کرون با محوریت بخش تولید و اقتصاد این شهرستان به ریاست معاون اقتصادی استانداری اصفهان و حضور مدیران کل دستگاه های خدمات رسان و فعال در حوزه صنعت، کشاورزی و حفاظت محیط زیست برگزار شد.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان پنجشنبه به‌همراه معاونان و جمعی از مدیران کل استانی برای شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری، بازید از مناطق کمتر برخوردار و گفت و گو با فعالان صنعت و کشاورزی به تیران و کرون سفر کرد.

تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان با ظرفیت ۲ شهرک و یک ناحیه صنعتی است که در حوزه کشاورزی نیز به عنوان قطب بخش تولیدات گلخانه ای مطرح است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد