پولی که دور ریخته شد؛/ بدترین سرمایه‌گذاری تاریخ؛ یونایتد بد ضرر کرد!


پولی که دور ریخته شد؛/ بدترین سرمایه‌گذاری تاریخ؛ یونایتد بد ضرر کرد!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در سال های اخیر چندان برای این تیم کارآیی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2016 بود که باشگاه منچستریونایتد در روزهای استخدام ژوزه مورینیو و زلاتان، با پل پوگبا، ستاره سابق خود و البته بازی‌گردان یوونتوس در خط میانی به توافق رسیده و حدود 90 میلیون پوند برای خرید او پرداخت. اما پل پوگبا در این مدت هرگز از کارآیی لازم برای یونایتد برخوردار نبوده و نتوانسته پاسخ این سرمایه گذاری هنگفت را بدهد.

منچستریونایتد در سال های اخیر حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز همیشه موفق نبوده و جایی در بین مدعیان عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشته است. در لیگ قهرمانان نیز شیاطین سرخ در نهایت به مرحله یک چهارم رسیده و هرگز عملکردی در قامت یک مدعی از خود ارائه نداده اند. بی تردید افت محسوس پل پوگبا در سال های اخیر یکی از دلایل این روند ضعیف بوده است.

پولی که دور ریخته شد؛/ بدترین سرمایه‌گذاری تاریخ؛ یونایتد بد ضرر کرد!

این ستاره 28 ساله از ماه نوامبر سال گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران در بازی‌های ملی در لباس تیم ملی فرانسه، از میادین دور بوده است. البته طبق ادعای این هفته رالف رانگنیک، پل پوگبا به تمریت بازگشته و از مدتی دیگر می تواند در ترکیب یونایتد حاضر شود. پل پوگبا پس از آغاز دوره ریکاوری خود در دبی، در پایان دسامبر به انگلیس بازگشته و در هفته های اخیر در کمپ تمرینی یونایتد حاضر می شود، اما شرایط برای او مساعد نیست و هنوز مدتی برای بهبودی کامل او زمان لازم است.

پل پوگبا در طول پنج سال و نیم حضورش در لباس منچستریونایتد تاکنون 83 بازی را تنها به علت مصدومیت از دست داده است. در واقع انگار این بازیکن در بیش از دو فصل لیگ برتر غایب بوده و نتوانسته در مواقع لزوم سرمربیان یونایتد را همراهی کند.

پل پوگبا از ماه نوامبر بازی نکرده و به نظر چند روزی تا زمان بازگشت او به میادین نیز باقی مانده است. البته پل پوگبا در روزهای حضور در ترکیب یونایتد نیز خیلی فوق العاده نبوده و هرگز نتوانست بازی های درخشان خود در لباس یوونتوس و حتی تیم ملی فرانسه در همین مدت را تکرار کند.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که تنها چند ماه از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و با این شرایط بعید است او فصل بعد نیز در رختکن این تیم دیده شود. مینو رایولا، مدیر برنامه پل پوگبا در یک سال اخیر چندین بار خبر از احتمال جدایی موکلش داده و تیم های بزرگ اروپایی نیز علاقمند به استخدام این بازیکن به صورت رایگان هستند.

پولی که دور ریخته شد؛/ بدترین سرمایه‌گذاری تاریخ؛ یونایتد بد ضرر کرد!

البته پل پوگبا تنها ریخت و پاش یونایتد در سال های اخیر نبوده و آنها ارقام هنگفت برای همکاری با بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو، هری میگوایر، روملو لوکاکو و .... پرداخت کرده و هنوز موفق به کسب نتایج مورد نظر نبوده اند. اما با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره شش سال حضور پل پوگبا در اولدترافورد، هواداران یونایتد می توانند در سال های بعد از او به عنوان نماد این دوران تلخ و توام با ناکامی یاد کنند. مقطعی که یونایتد خریدهای بزرگی داشته و ستاره های مشهوری را به خدمت می گرفت، اما در کسب نتیجه ناکام مانده و کسری از موفقیت های خود با سرالکس فرگوسن را نیز تکرار نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد