تحت هر شرایطی از تیم ملی کشورتان حمایت کنید


تحت هر شرایطی از تیم ملی کشورتان حمایت کنید

سردار آزمون در لایو اینستاگرامی خود درباره شکست تیم ملی عراق برابر ایران توضیحاتی را بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در لایو اینستاگرامی خود از تلاش ملی پوشان تمجید کرد و پیروزی برابر عراق را تبریک گفت.

آزمون گفت: با عراقی‌ها همیشه کری دارم، زیرا دوستان خوبم در تیم ملی عراق بازی می‌کنند. اگر کری خوانی قشنگ باشد بازی را جذاب می‌کند، اما اگر از این قضیه سوء استفاده شود، دلگیری به وجود می‌آورد.

سردار آزمون با صفا هادی، بازیکن ملی پوش عراق که در تیم کریلیا سوتوف روسیه توپ می‌زند، روابط دوستانه‌ای دارد و سال گذشته انتشار عکس‌های این ۲ بازیکن کنار هم که بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مشغول گشت و گذار در سن پترزبورگ بودند، حاشیه‌های زیادی در پی داشت.

پس از انتشار عکس‌های آزمون و صفا هادی، باشگاه زنیت سن پترزبورگ از مهاجم ایرانی خود به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی انتقاد و او را ۲۰ هزار روبل جریمه کرد.

آزمون در ادامه این لایو گفت: به مردم عراق سلام می‌کنم. اشکالی ندارد که بازی را باختید، دوست دارم سال‌های آینده بهتر بازی کنید و پیشرفت دوستانم را ببینم. این فوتبال است و هر روز یک تیم بازی را می‌برد. شما باید در هر شرایطی پشت بازیکنان تیمتان باشید.

تیم ملی کشورمان در غیاب آزمون و چند بازیکن دیگر، با یک گل عراق را شکست داد تا به عنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کند.

بیشتر بخوانید

خلاصه بازی ایران و عراق + فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی