هاشمیان: با برنامه ریزی خوب می‌توانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم


هاشمیان: با برنامه ریزی خوب می‌توانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نسل خیلی خوبی داریم و با برنامه ریزی خوب می‌توانیم در جام جهانی قطعا نتیجه بگیریم.

وحید هاشمیان پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2022 قطر پس از دوره سختی که تیم ملی در مرحله مقدماتی به ویژه در رقابت‌های بحرین پشت سر گذاشت، اظهار داشت: در دور مقدماتی پس از اینکه دو بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست خوردیم، برخلاف اینکه تیم ملی پتانسیل بسیار بالایی داشت و سپس میزبانی را‌‌‌‌‌‌‌‌ از ما گرفتند، در وضعیت آب و هوایی بسیار گرم بحرین کارمان سخت شد. با این وجود همه ثابت کردیم وقتی با هم متحد باشیم، می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. شاید آغاز صعود ما از همان مسابقات بحرین انجام شد.

وی افزود: وقتی از آن مرحله سخت با این اتحاد عبور کردیم، در این مرحله هم می‌توانیم صعود کنیم. کار حریفان گره خورده اما صعود تیم ما قطعی شده است.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص حضور در جام جهانی عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی خوبی در جام جهانی پیش برویم. نسل خیلی خوبی داریم و با پشتوانه‌ای که هست، قطعا نتیجه می‌گیریم، اما شرایط فدراسیون به دلیل بدهی‌ها و پول‌های توقیف‌شده خوب نیست و روزهای سختی داریم. درخواستم این است که به فدراسیون و تیم ملی کمک شود تا بتوانیم یادگاری خوبی برای نسل بعدی به جا بگذاریم و آنها بتوانند این راه را‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه بدهند.

هاشمیان: با برنامه ریزی خوب می‌توانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم

هاشمیان در مورد تیم ملی عراق اظهار داشت: در سه چهار بازی اخیری که با این تیم انجام دادیم، عراق یکی از بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نمایش گذاشت. شاید به دلیل اینکه سرمربی آنها سیستم مناسبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفته بود. دلیل دیگر هم می‌تواند این باشد که آنها با برد مقابل ما می‌توانستند تیم سوم گروه شوند. تا وقتی گل نخورده بودند بازی پایاپای داشتیم، با اینکه ما شانس‌های بهتری داشتیم، اما در نیمه دوم بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست گرفتیم و تیم برتر بودیم، با این حال عراق بازی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ امروز مقابل ما انجام داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!