روسیه مشارکت رژیم صهیونیستی در جنگ یمن را فاش کرد


روسیه مشارکت رژیم صهیونیستی در جنگ یمن را فاش کرد

رسانه‌های روسی از افزایش مشارکت رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنگ یمن به دنبال ترس از افزایش حملات یمنی‌ها، خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - وب سایت «کومر سنت» نزدیک به دولت روسیه روز پنجشنبه در گزارشی تأیید کرد که کارشناسان صهیونیست اعلام کردند که نگرانی رژیم اشغالگر از حملات هوایی یمنی‌ها در حال افزایش است.

به گفته وب سایت «کومر سنت» یکی از این کارشناسان «یوری لیامین» نویسنده کتاب «دژ ایرانی» است.

«پورتال خبری یمن» نوشت گزارش «کومر سنت» حاکی از توانایی موشک «ذوالفقار» و هواپیمای «صماد ۳» برای رسیدن به عمق شهر‌های اشغالی فلسطین به ویژه شهر ایلات است. این امر باعث نگرانی مقامات صهیونیست است که باعث می‌شود مشارکت خود را در جنگ یمن تقویت کند.

بیشتر بخوانید:

التماس امارات برای توقف حملات موشکی و پهپادی یمن

پورتال خبری یمن همچنین نوشت این افشاگری‌ها در سایه تشدید حضور نیروهای صهیونیستی در جزایر و سواحل یمن با پوشش و حمایت امارات صورت می‌گیرد و این با گزارش روزنامه عبری هاآرتص که از تعمیق روابط استراتژیک بین امارات و رژیم غاصب صهیونیستی پس از حملات اخیر یمن به ابوظبی و دبی خبر می‌دهد، همزمان شده است.

در پی حملات و تهدید یمن به بمباران کشور‌های متجاوز به این کشور، رسانه‌های عبری در آستانه سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به دبی ابراز نگرانی کردند.

رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت معتقد است زمانی که رژیم صهیونیستی آسیب ببیند به امارات و سعودی‌ها دستور خواهد داد تجاوز خودشان را به یمن متوقف کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...