مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور برگزار می شود


مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور برگزار می شود

جامعه قرآنی کشور روز ششم بهمن ماه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدرضا شفیعی پور» جانشین کمیته قرآن ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی با آرمان های امام راحل گفت: در آستانه فرا رسیدن چهل و سومین سالروز ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه قرآنی کشور روز ششم بهمن ماه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند نمود.

لازم به ذکر است در این مراسم، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی کشور حضور داشته و آغاز حرکت کاروان قرآنی انقلاب را نیز شاهد خواهیم بود. همچنین در این مراسم، تلاوت قاریان ممتاز، اجرای گروه تواشیح، سخنرانی و قرائت بیانیه جامعه قرآنی و در نهایت مراسم تجدید میثاق با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

همچنین روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه نیز کاروان قرآنی انقلاب با حضور در استان مرکزی و شهرستان ساوه، اولین برنامه قرآنی خود را برگزار خواهد نمود. لازم به ذکر است این مراسم از ساعت ۸ صبح برگزار می گردد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس