برنامه های دهه فجر امسال با شعار«جشن ملی 1400» با محوریت مساجد اجرا می شود


برنامه های دهه فجر امسال با شعار«جشن ملی 1400» با محوریت مساجد اجرا می شود

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه مردمی بودن و محور قرار گرفتن مساجد در برنامه های دهه فجر امسال مورد تاکید است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن در زنجان از میدان مدرس تا مصلای نماز با سخنرانی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در کمیته اجرایی دهه فجر اظهار کرد: روز 22 بهمن امسال با روز جمعه و ماه رجب مقارن شده است و شعار دهه فجر انتخاب شده برای امسال«جشن ملی 1400 »انتخاب شده است.

حجت الاسلام علی ناصر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی یک حکومت طاغوتی سرنگون شده و حکومت اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی مستقر شده است،گفت: معمار کبیر انقلاب از این انقلاب به عنوان بعثت یاد شده و در کلام رهبری نیز از انقلاب به عنوان عید غدیر یادآور روز اکمال نعمت بر مردم ایران نام برده شده است.

وی بر ضرورت ایجاد شور و نشاط در برنامه های دهه فجر برای مردم گفت: در سنوات گذشته، کرونا برخی از برنامه ها را تحت تاثیر گذاشته است از اینرو سال گذشته راهپیمایی خودرویی اجرا شد.

این مسئول تصریح کرد: مردمی بودن و محور قرار گرفتن مساجد و تشکل های دینی در برنامه های دهه فجر امسال مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال از تقاطع شهید مدرس تا مصلای نماز در نظر گرفته شده است، افزود: اولویت بر حضور خانوادگی مردم در این راهپیمایی است.

این مسئول با بیان اینکه جلوه های بصیری در این مسیر وجود دارد، گفت: در این مسیر موکب ها و غرفه هایی با حضور تشکل ها برای ایجاد شور و نشاط در مردم مستقر خواهند شد.

حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه بسته های محتوایی با مضمون شعرهای انقلابی برای این روز پیش بینی شده است، افزود: در مساجد محوری استان برای ایاب و ذهاب خانواده ها وسایل نقلیه در نظر گرفته خواهد شد.

وی به استقرار ایستگاه های فرهنگی، توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی، کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی، گروه های سرود در ایستگاه های مسیر راهپیمایی در دستور کار است.

ناصر با اشاره به انتشار فراخوان برای استقرار ایستگاه برای تشکل های دینی و امور خیریه گفت: توزیع نهال در مسیر راهپیمایی، تهیه تیز تبلیغاتی و زیرنویس از سوی صدا و سیما، پوشش خبری برنامه ها از سوی رسانه ها و خبرگزاری ها، تبلیغات میدانی در مسیر راهپیمایی از دیگر موضوعات مورد تاکید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت آذین بندی مدارس و ادارات تاکید کرد و گفت: انتظار می رود در خصوص اطلاع رسانی این روز ادارات پیامک هایی برای جامعه هدف خود ارسال کنند.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به آمادگی نهادهای نظامی و انتظامی و دستگاه های خدمت رسانی در روز راهپیمایی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی برای ایاب و ذهاب شرکت کنندگان در روز راهپیمایی آماده باش خواهند بود.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی