همایش کوهنوردی 250 نفره بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد


همایش کوهنوردی 250 نفره بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» برگزار شد

گواهیان گفت: بیش از 250 نفر از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ارتفاعات «تنگاب» جهرم را کوهپیمایی کردند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در یک برنامه مفرح اردویی و ورزشی به همت تربیت بدنی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، همایش کوهنوردی با استقبال و حضور پرشور بچه های مسجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: از ویژگی های این برنامه، حضور دسته جمعی بچه های مسجد بود که از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان در آن حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این همایش کوهنوردی بیش از 250 نفر از بچه های مسجد در مقاطع مختلف سنی حضور داشتند و یک رویداد جذاب ورزشی و اردویی را رقم زدند.

گواهیان هدف از برگزاری این همایش کوهنوردی را توجه به سلامت جسم و روح بچه های مسجد عنوان کرد که البته پیش از این نیز به صورت مستقل در گروه های مختلف سنی برگزار شده است.

وی ادامه داد: بچه های مسجد در این همایش، ارتفاعات «تنگاب» را کوهپیمایی کردند و ضمن بهره مندی از طبیعت ناب و بکر خدادادی و همچنین چشمه های جوشان و زیبای این منطقه، خداوند متعال را به خاطر نزول باران رحمت الهی شکرگذار شدند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور یکپارچه نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مسجدی برگزار شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر